[SGW] SGW Bathmen 13 & 14 november: AFGELAST

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

billy1

Re: SGW Bathmen 13 & 14 november

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-10 19:15

Tijden worden als het even kan daar ook op aangepast! We kijgen het dus nog erg druk met het maken vd nieuwe startlijsten.......

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 19:15

Ik vind het wel zo fijn dat ik gezien heb wat er veranderd is, mocht dat gedaan worden. Ga dan liever niet op goed geluk rijden.. dus verkennen is wel een must.

Maar goed... ik ga morgen eens met mezelf (en pa en vriendlief) in overweging :+

NoireIdylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 19:17

Heb mij ook weer aangemeld. Maar wel met de vraag erbij of ik later op de lijst kan. Nu was het 5 uur opstaan, 6 uur rijden en bij aankomst om 7 uur te horen krijgen dat het niet doorgaat. Zou prettiger zijn als starters uit de buurt eerder starten en mensen van verder weg later. Maar ja, organiseer het maar.. (Heb net een 7-daagse indoor organisatie achter de kiezen, dus weet hoeveel tijd en energie het kost. Maar goed het is maar een idee :-) )

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-10 19:23

Rowo de route zal niet veranderen en we kunne in een week tijd geen hele andere cross neerzetten, het traject van de B staat gewoon vast. En natuurlijk proberen we de cross gewoon te laten zoals hij was! Met evt hier en daar iets versteviging.
NoireIdylle we houden eigenlijk altijd rekening mewt reistijd, helaas voor jou is Barneveld niet zo ver weg dat we jou meteen al laat inplannen, er zijn nl genoeg deelnemers die meer dan twee uur onderweg zijn! Een uur is voor SGW begrippen kort.

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 19:25

succes deze week Dorien, als de grond maar wat opdroogt hebben we er een prachtige cross aan hoor.

jammer dat er zoveel mensen niet kunnen komen, maar daar is weinig aan te veranderen.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 19:26

Nee okee, dat zal ook zeker niet. Maar iets verplaatsen van een hindernis vind ik wel prettig om eerst te zien vanaf de grond zeg maar :+

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 19:43

rowo schreef:
Nee okee, dat zal ook zeker niet. Maar iets verplaatsen van een hindernis vind ik wel prettig om eerst te zien vanaf de grond zeg maar :+

Idem hier.
Ook al heb ik zaterdag op mijn gemakkie kunnen verkennen, ik doe het volgende week weer een dag van tevoren. Ik zal het globaal allemaal nog wel weten, maar ik loop liever nog een keer en meet nog een keer de afstanden tussen sommige hindernissen zodat ik zeker weet welke lijn ik pak met aanrijden en niet ga twijfelen of denk `hoe was het ook al weer`.

NoireIdylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 19:46

@billy1: Het is voor mij de eerste keer officieel cross, dus vond een uur reistijd al wel veel, maar goed ik ben het dan ook niet gewend. (En anderhalf uur een dag eerder om de cross te verkennen.)
Maar mochten er mensen besluiten niet te starten die later op de startlijst staan, zou ik graag op die plek willen als dat kan..?! :-)

En tijdens het doorlezen van dit topic zag ik dat iemand het erover had dat zij foto's van de cross hindernissen had gemaakt, maar kan niet terugvinden waar op Bokt, iemand een link?

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 19:46

Ik kan helaas ook niet weer een dag van te voren komen. Maar dan nog had ik dat niet gedaan. Zijn nu al 2 keer bijna 2 uur onderweg geweest. :D Ik heb de cross vrijdag al 2 keer gelopen om de reden van simmie. Ik wist niet meer hoe hindernis 5 eruitzag en hoe ik dan bij 6 moest komen. Vaak wijst het zich wel, maar wil het goed weten. Mooie was zaterdag dus dat ik de hele cross precies wist, maar helaas het springparcours was vergeten. :+

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 19:53

Ik zit 50 min van Bathmen af (gewoon met de auto zonder trailer) dus voor mij is het simpeler om een keer extra heen en weer te gaan. Een week tussen het verkennen en het daadwerkelijke rijden vind ik eigenlijk nie handig nie.
Een springparcours heb je sneller gelopen/onthouden dan de cross. Als je 2 combinaties kijkt in het springparcours weet je de lijnen wel.
Maar ik snap heel goed dat het niet voor iedereen te doen is om nog een keer een dag van tevoren te gaan verkennen.

Noire, Rowo had foto's gemaakt, maar adhv de foto's kun je niet je cross verkennen hoor! Dat moet je toch echt op het terrein zelf doen. Hier de link (foto's staan niet op volgorde): http://s70.photobucket.com/albums/i95/rowo/Bathmen/

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 19:57

Het is dat T nog onder de doping zit maar anders had ik stiekem wel een rondje L hc willen doen :+

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 19:58

Dat is wel jammer TG. Het gaat dus goed met Ttje?

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 20:01

Ja hij heeft toch wel een flinke tik gehad hoor. Conditie is flink gekelderd, hij wil graag lopen maar hij houdt het niet zo lang vol. Heb 1 keer weer gereden en Rem longeert hem nu elke dag. Dinsdag heb ik les en dan ga ik met begeleiding weer beginnen.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 20:18

Jammer dat je niet mee kan doen, gelukkig gaat alles wel goed met TG.

Ik ben wel erg benieuwd hoeveel mensen er daadwerkelijk gaan starten volgend weekend, ik lees toch wel veel reacties van mensen die niet kunnen. Als de wedstrijd wat later zou beginnen zou ik eerlijk gezegd ook niet zo erg vinden, wij wonen op 150 km afstand en zouden oorspronkelijk om 4 uur s'ochtends opmoeten :z
Maar dat hebben we ernatuurlijk voor over ;) !

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 20:22

Wij zitten op 3 kwartier er vanaf. En normaal lopen wij altijd een dag van te voren, maar dat is dus nu vrijdags. En ik ga gewoon niet weer vrij vragen... gebruik mijn dagen liever voor andere dingen :o

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 20:50

om jaloers te worden, een uur van de sgw af............. pfff, wij rijden vanaf den Helder met trailer naar Bathmen in 2,5 uur, en dan hebben we van huis tot Den Helder, inclusief de boot, er ook al 3 kwartier opzitten. Bovendien vaart de boot geen 24 uur per dag, dus in de meeste gevallen zit er een nachtje overblijven aan vast.
Maar, sgw is zo geweldig leuk dat dat allemaal niet uit maakt!! Gewoon heel veel sgw's en dan maar niet op vakanatie ofzo.

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 20:52

Kon het toch niet laten om nog een keertje de foto's van Rowo te bekijken en heb een vraag:
De waterbak. Voor de B heb je die hindernis ervoor en element B is dan het water in. Op zich staat die B als waterinloop, dat snap ik. Daarnaast zit een waterinsprong voor de L ... maar daarnaast komt pas de witte vlag. Mag je dan als B paarden nou wel of niet de insprong nemen?
Misschien een hele domme vraag hoor, maar ik twijfel door de plek van de witte vlag :o

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-10 20:56

Ja B paarden mag kiezen tussen de inloop en insprong

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 21:23

Ah, bedankt Billy! De paar crossen waar ik tot nu toe aan heb mee gedaan spraken zo voor zich .. bij deze zie ik ineens hindernisbenummering en vlaggen op andere plaatsen staan, waardoor ik toch voor de zekerheid zoiets wil vragen :)

Cross lijkt zo erg leuk, baal nog steeds dat ik volgende week niet kan.
Bewaar m'n coupon maar voor volgend jaar zou ik zeggen ;) :P

lrm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 09:16

ik heb me ook weer opgegeven. we gaan het toch weer proberen..:D

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 09:23

Hier regent het alweer -O-

Van het KNMI..... niet erg hoopvol.

woensdag 10 november tot en met zondag 14 november
Tot en met donderdag vrij koud en licht wisselvallig herfstweer. Vanaf vrijdag zachter met veel regen en wind.

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 09:26

STOM! en gister was het fantastisch weer. ;(

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 11:40

Ik heb me zojuist toch afgemeld voor dit weekend. Voor mij wordt het dus op naar 2011!

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 12:20

Jammer Rowo, jij hebt echt tussen hoop en vrees geleefd de afgelopen week en dan is het extra zuur dat je nog niet kunt crossen

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 12:23

Tja het kan wel, maar ook zondag staat al een concours (met beide paarden). Weer 2 dagen op concours zie ik niet zitten, plus dat het weer niet veel goeds beloofd en ik niet weer op vrijdag kan verkennen. Het is daarnaast niet ff een rondje springen, maar je bent gewoon 3/4 dag onder de pannen en ik kan een vrije dag wel goed gebruiken. Al met al voor mij de redenen om af te melden. Echt zonde, want de cross was echt leuk :j
Laatst bijgewerkt door rowo op 08-11-10 12:29, in het totaal 1 keer bewerkt