Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Lielle schreef:je kunt het beste de site van de trainingen in de gaten houden, dat is de bronhttps://sites.google.com/site/sgwtrainingrobjanssen
kimdepim schreef:Je krijgt in de B 2 WP-en als je foutloos de cross door komt en een 6.0 of hoger voor stijl hebt.
1 wp als je 1 weigering hebt maar wel voldoende voor stijl (6.0 )
Ook al ben je foutloos en geen voldoende op stijl (6.0 of hoger) dan heb je geen WP-en.
mireilledons schreef:Hey Mootje! Wie is Henrieke en waar geeft zij les?
Rob Jansen is toch weer wat verder rijden en aangezien ik dit seizoen nog waterpolocompetitie speel, houd ik het in de winter liever wat dichter bij huis.
kimdepim schreef:Die zijn er dus wel. Heel handig want er worden ook 'tips' opgeschreven. Dus daar kun je veel van leren. In de B krijg je stijl punten. 2 jury's zitten ergens in de cross en geven je punten. Je houding en zit, het aanrijden van de hindernis, tussen de hindernissen etc.
Het verschilt per SGW wanneer de stijlcoupons opgehaald kunnen worden. Meestal rond de prijs uitrijking.
TeeGee schreef:dewixx schreef:oke bedankt kimdepim !
heb ik nog geen winstpunt...
mag je bij 10wp'en over?
Misschien is het een idee om een keer het reglement door te lezen of de Wiki op bokt? Das echt heel handig als je wilt gaan starten of vragen hebt