Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mootje schreef:Evie, Nette punten voor je dressuurHad je wel 2 winst, of had je teveel balken? Verstandige beslissing.
Was jij net als Corien zo aan 't schreeuwenIk moest er echt om lachen!
. 

2 balken en 1 voor tijdsoverschrijding
) 

Hoe ik er precies op kom, weet ik nog steeds niet.
Moest dus van hand veranderen en dan tussen M&X in stap maar ik was al weer op het einde van de diagonaal voordat mijn moeder dit gelezen had. Gelukkig was er een vrouw zo vriendelijk om het over te pakken, maar dan was ik zelf natuurlijk al zo aan het stressen! Dressuuruitslag weet ik niet, maar netjes was het in elk geval niet!
) om te vragen of zij ook wat zagen (mijn moeder als leek is niet de beste bron : 'hij liep wel een beetje raar ja'
). Daar kreeg ik echter groen licht. Dus ik nog maar eens een kruisje (trok weer op niets!) en zag haar voorijzer de lucht in gaan. Dan kreeg ik wel de kans om later te starten, zodat ik nog langs de hoefsmid kon gaan maar ik heb toch liever mijn eigen smid (ijzer hing er pas sinds woensdag aan, dus die krijgt ook op zijn donder!). Nou, in elk geval gaat de gezondheid van mijn paard wel voor.
)
). Met springen 1 balkje, maar wel lekker met vertrouwd gevoel rond
. In de cross waren we foutloos.
! En we zijn nu Z startgerechtigd
(maar daar wachten we nog wel even mee
)

, we hebben het op de foto staan (de complete serie). Fikse duik was het.
voor je paard!
Sterkte voor alle betrokkenen ..Citaat:Ene ik heb de hele cross gel*lt tegen hem soms ietst te hard![]()
Kwamen nog mensen van een jongetje naar me toe wat een leuk paard heb je![]()
Heb van meerdere mensen gehoort dat ik erg vorlijk was
Hopelijk valt de kreupelheid mee! Fijn van Capri