ik heb zaterdag gereden ging aardig goed! 1 weigering op houtblokken hoog daarna er wel overheen en verder alles hoog gesprongen later ben ik nog verkeerd gereden ik moest de hoge route maar kwam uit het mais en toen sprong ik over een lage heen en was daarna zo dom om dan nog eens de hoge te springen ik had beter door kunnen gaan en daarna ook nog een weigering op de heg dan ronde ding waterbak ging wel in een keer. was dus wel tevreden zat ook nog wel een leuke foto tussen,
Natas_jaa
Geplaatst: 11-10-10 15:35
Ik heb zondag gereden! (Zwolse Boscrosser, 45, 46 en 47) Dik en dik tevreden! 2 weigeringen, op de beuk en de zaag. Beide (denk ik) door het zonnetje wat er op scheen. De houtstapel, paddestoelen en ophaalbrug laag genomen. Die vind ik zelf gewoon dood en dood eng Verder alles hoog! Vorig jaar mede door weinig ervaring en slechte bodem veel laag gesprongen. Vorig jaar durfde Val nog niet voorop en ging mooi achter zn maatje aan, nu zowat alles voorop gereden! Ben dus dik tevreden! Mooie foto's gemaakt, en besteld! Zag bij het heksenoog dat ik zowat met mn cap de bovenkant raakte... Val overdrijft nog wel eens wat! Op naar volgend jaar! (en misschien toch maar wat meer trainen om officieel te gaan starten
Ook maar even een verslagje. Het was mijn derde oefencross, en het was geweldig. Een geweldige ervaring rijker. Ook mijn complimenten aan de organisatie en vrijwilligers.
Alleen bij hindernis 10 liepen we erlangs, en de waterbak op het eind ging niet zo soepel, verder hebben we alle hindernissen genomen gevarieerd van laag en hoog.
Ik was trouwens nummer 97, misschien heeft iemand nog een foto van mij genomen, mijn eigen fotograaf is het helaas niet gelukt.
Ik zag trouwens na de paddestoelen iemand die bijna de hindernisjury's omver reedt omdat ze rechtdoor ging ipv mooi de bocht naar rechts. Was dat toevallig ook een van jullie? Ik moest er wel om lachen
Kahawa
Geplaatst: 11-10-10 19:34
Ik kan het zomaar zijn geweest, lette daar niet zo goed op en was ook nog maar net op tijd in stap.
haha ik was dat niet daar bij die paddenstoelen maar wel daarvoor nog toen ging ik wat te snel en kreeg hem niet zo makkelijk de bocht om maar het scheelde niet veel haha
Hmm.. niet op tijd in de bocht, dat komt me bekend voor.. Vlak voor de coffin sprong ik half een ander hekje omdat ik ook te lang rechtdoor ging..... Ging nog maar net goed!
Ik reed samen met een 'spikkelpaard' ... viel wel op, denk ik...
was een vervelend bochtje maar daar waren er wel meer van maar het kan ook zijn dat mijn paard gewoon als een ongecontroleerd projectiel door die cross heen gesjeesd is. Wilde het rustig en voorzichtig aan doen maar paardlief dacht daar anders over en zette alle zeilen bij, we hebben zelfs nog iemand de waterbak ingedrukt arme dier werd zo vooruit gedouwd door de kettingbotsing die wij veroorzaakten
Ik vond die vos zo gaaf om te zien! Ik heb ze alleen niet meer (bewust) langs zien komen toen we de hindernissen bekeken. Jij ging te snel, ik wilde nét naar de zigzagjes lopen toen jij daar door de bocht gescheurd kwam. Tenminste, als je in het turquoise was zondag? Anders heb ik iemand anders op een fjord langs zien crossen.
Ohja! Ik had nog een hindernis gemist! De trakhener! Waar stond die dan ergens?
Haha ja dat ben ik idd! Met stresskipje Super bedankt voor de foto's, kan ik eindelijk eens zien hoe dat er uit ziet met inrijden Je had me ook nog op hindernis twee zag ik! Ik stuur je even een pb over de originelen!
Amber was in het turquoise idd! je filmpje + foto is aan het uploaden amber
De trackhener was hindernis 15, in het mais na de zigzag.