[SGW] SGW Diepenheim - verslagen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 18:20

Margriet: Zou er wel achteraan gaan! Gewoon even bellen en kijken wat ze ermee kunnen. Had jij een wit dekje/witte broek en grijsachtig shirt? dan heb ik wel mooie foto van je :)

Evony

Re: SGW Diepenheim - verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 18:23

hahah jammer maar is niet anders, ik had mijn starttijden wel door gegeven maar kennelijk niet goed verwerkt want ze waren niet geplaatst :+

maar ja zal ik volgende keer doen hahaha :P

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 18:24

Mijn zusje is vandaag ook gestart met mijn paard.

Dressuur was echt een bagger ring. Hoefslag gingen ze echt ver door en wat zo zompig. Heel braaf gereden en jammer genoeg niet meer uit kunnen halen dan 180 punten.

Springen was ze zelf wat aan het prutsen wat een balk en weigering opleverde.

De cross ging super, zag er echt heel safe uit en ze gingen goed tot de waterbak. Boom ervoor ging goed, afsprong ook, maar toen de verplichte doorgang die je links moest nemen. Uk wilde er rechts langs, Marielle links dus die stuurde nog wat. Met als resultaat dat ze midden op het eilandje stonden in de waterbak, tussen de fiets en bomen. Marielle stond er helaas ook al naast.

Maargoed, al met al stonden paard en amazone daar beide op. Met geen ruimte om te draaien. Was er een man geweest die het paard er achterwaarts af wilde duwen. Daar is mijn zusje en vader nog een partij boos over geweest, aangezien dat nog wel een flink eind naar beneden was. Mijn zusje is er maar weer opgeklommen en heeft het eilandje als afsprong genomen en is zo rustig de cross uit gegaan.

Al met al baalt ze dus als een stekker. Alle hindernissen gingen super en door zo´n miscommunicatie gaat het dus mis.

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 18:28

Tientjeh: Jammer! Was je zusje in het blauw?

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 18:29

oei tientjeh dat is ook even raar, heb het zelf ook een keer gehad alleen toen in westerbork. Stond ik met paard en al in de prikkel bosjes door een mis communicatie.

Weet iemand dat trouwens als je de verplichte door gang mist, dus je passeert hem rechts maar je bedenkt het aardig op tijd je keert en doet hem als nog is het dan een weigering?

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 18:29

Nou heb gebeld en ze kon er niks meer aan doen zei ze. Tot een uur na de uitslag kon daar nog wat aan gedaan worden, maar nu niet meer.... Kon eventueel mr tepperink (weet niet of ik dat goed schrijf) de federatievertegenwoordiger nog bellen, maar zij kon niks doen zei ze.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 18:33

jeetje margriet dat is ook balen!

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 18:42

Tientjeh jou zusje reed ook in 1 of niet? balen zeg van die miscommunicatie!
AnkeVivaldi nee ik was in het donkerblauw met rood! Met een schimmel! :) nr 43.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 18:52

Mijn zusje reed inderdaad in ring 1.

balen dat ze er niets meer aan kunnen doen!

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 18:53

Ach ja het is eigenlijk ook wel logisch, maar toch hoopte ik nog op een wpje!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 18:57

Niet bij laten zitten Margriet. Neem contact op met de federatievertegenwoordiger en morgen met de knhs. Het is toch zwart op wit dat er een telfout gemaakt is, dus dat kan altijd gecorrigeerd wroden. Het gaat niet om prijzen, maar puur om ja of nee en wp.

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 19:01

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 19:03

Margriet: Ah oke! Je staat er ook wel tussen (zie link in topic)

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 19:08

Gevonden! :) Leuke foto! Hij doet weer erg lenig. Probeert met zijn neus zijn hoeven aan te raken ofzo? :D
Afbeelding

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 19:10

margriet, als je B+4 bent ben je al L startgerechtigd en heb je die punten toch niet meer nodig?

Verder lees ik veel wisselende verslagen, en vooral een slechte bodem, jammer! Ik had wel begrepen dat het een prachtige (L) cross was, toch eens naartoe gaan volgend jaar.
En voor Sim een :(:), het wil ook echt niet. Ik zou trouwens met de KNHS in discussie gaan, als het duidelijk is dat de steil niet was afgevlagd, kun je er niet op uitgesloten worden.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 19:22

Moderatoropmerking:
Er zijn verschillende vraagberichten voor foto's verwijderd.
Fotografen kunnen/zullen zich melden in het fotografen topic of op SGW-ITP.

DyonS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 19:45

Mootje: Dankjewel ;)
Ankevivaldi: Dankje! :D
Magriet_: Ik reed iid in het rood en groen!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 19:46

Jullie hebben wel ontzettend mooi weer gehad dit weekend! :)

Lees wisselende verhalen...
Voor degene die goed gereden hebben: Gefeliciteerd!
Voor degene die minder goed gereden hebben: volgende keer beter.. :(:)

Sim er staat nu fout parcours, geen uitsl. Maar fout parcours is ook verlies toch? Vind het echt zuur voor je. :(:) Maar zou er inderdaad achteraan gaan, als de hindernis niet afgevlagd was is het geen fout parcours in mijn ogen.

Hopelijk blijft het weer voor de komende crossen nog zo!
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 10-10-10 19:48, in het totaal 1 keer bewerkt

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 19:46

Vandaag nog even Mandy wezen aanmoedigen, daarbij ook nog een heel aantal bokkers gezien :) o.a. bvw, Bianca, Margriet, Mistid en volgens mij nog een paar.

Overigens heb ik van Jeroen nog wel mijn slokkie drank gehad :D

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-10 19:47

@ margriet: jeetje wat onwijs zuur van je stijlpunten! Ben benieuwd of je er nog wat mee kan. Maar hij pakt toch super fijn aan dat je dat ene puntje ergens anders wel weer haalt?

@ jantine: jeetje wat vreemd van je zusje. Beetje dom van Uk om er boven op te springen :+ Gelukkig heeft ze de cross nog uitgereden ondanks dat ze uitgesloten was. Zoiets gebeurd ze vast niet weer. Maar is wel erg balen als de rest wel gewoon fijn ging.

@ ankevivaldi: balen van je tijdfouten. Was je nog binnen de tijd met springen? :P jou kwam ik toch tegen toen ik het terrein op liep?
En wat heb je onwijs veel poepige foto's van Zetje gemaakt :+:

@ chartje: gefeliciteerd! Super zeg een 2e plek :D

Lielle schreef:
En voor Sim een :(:), het wil ook echt niet. Ik zou trouwens met de KNHS in discussie gaan, als het duidelijk is dat de steil niet was afgevlagd, kun je er niet op uitgesloten worden.

Je mag toch sinds kort geen 'in de weg' staande obstakels meer springen? En daarnaast was het overduidelijk dat die niet gesprongen moest worden, zowel hoe die afgevlagd moest worden als hoe het op de schets stond. Gewoon een kwestie van verkeerd/niet goed verkend

Ik vond het verder een top dag en heb echt heel veel bokkers gesproken die ik nog niet eerder had gesproken. We startten met 4 bokkers achter mekaar vanmorgen, echt leuk :D
Laatst bijgewerkt door rowo op 10-10-10 19:50, in het totaal 1 keer bewerkt

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 19:50

Mandy, Uk is zo bloedje fanatiek. Marielle had ook het idee dat hij het gewoon als extra hindernis zag. Heel bijzonder overigens :Y)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-10 19:50

tientjeh schreef:
Mandy, Uk is zo bloedje fanatiek. Marielle had ook het idee dat hij het gewoon als extra hindernis zag. Heel bijzonder overigens :Y)

Hij doet blijkbaar nergens moeilijk over :D wat je um voorzet, springt ie!

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 19:52

rowo: ja springen binnen de tijd inderdaad, nadat je dat zei toch maar het parcour in een iets hoger tempo gesprongen :P je kwam inderdaad mij tegen! mooi dat je de foto's leuk vind van zetje.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 19:53

haha, dat maakt het wel spannend. Zo´n klein stukje land daar midden in de waterbak, eens stel bomen en een fiets erop. En daarnaast dus nog een paard met amazone. Zoiets hadden ze ook nog nooit eerder meegemaakt. Kan me iets bij indenken :P

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-10 19:53

Ja, vind ze leuk. Jammer dat je niet in de cross stond met mij, maar ben er erg blij mee :j

Was het trouwens evenementenfoto.com die foto's maakte? K ben daar nl vergeten te kijken ! :o