Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mocht je dat nodig hebben, geef je maar een gil hoor! Nadua schreef:De uitslagen staan op de site. Alleen erg vreemd. Erg staat dat ik gediskwalificeerd ben en dat klopt, want ik was uitgebeld in de cross, maar er staat bij dat ik ben doorgereden. Dit staat overigens wel bij ongeveer 7 personen die uitgebeld zijn. Erg vreemd, want ben toch echt na mijn 3 weigeringen omgedraaid en rechtstreeks terug naar de dierenarts gegaan.. Heb er meteen maar een mailtje aan gewaagd, want heb geen zin om een waarschuwing van de KNHS te krijgen..
Goed van je.
Zijn er zat die nog wel gewoon zijn doorgereden..
Nou scheelt het dat je vrij veel bos hebt natuurlijk, en verder was de overige grond niet heel nat.
Bianca.

allemaal weigerende pony's voor een soort waterbak waar ze in en uit moesten springen..
. Ga zelf alleen volgend jaar liever weer naar Ysselsteyn (kon ik dit jaar niet vanwege 1 wp te weinig voor 't NK) zikina schreef:wat mij op valt is dat er veel mensen denken ff een cross tegaan rijden zonder eigenlijk een goede voorbereiding. vasse is niet zwaar mits je goed traint! en zo is dat met alle crossen. je redt het niet met een cross training hier of daar nee elke dag moet je daar mee bezig zijn. veel galopperen en dressuurmatig goed voor elkaar hebben is erg belangrijk en dat ontbreek bij veel mensen. paarden zijn niet of slecht in conditie en daarom komen ze vaak niet ver.
nu moet niet iedereen zich gelijk aangevallen voelen!!!! degenen die zich herkenen in dit stukje zullen dat wel merken
( overigens dit kreeg ik dus van veel mensen ( van de knhs) tehoren)
ik rij zelf geen cross mijn man bouwt alleen en die ziet dat het ook veranderd is de afgelopen jaren en das jammer