M'n zus woont er vlakbij en een vriendin gaat mee. Zoeken een leuk plekje op.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
M'n zus woont er vlakbij en een vriendin gaat mee. Zoeken een leuk plekje op.
Zie dat jij vrij aan het begin moet, dus dat kan zéker niet missen!
Staat wel redelijk hoog/breed, en zijn af en toe wat smalle paadjes, maar echt leuke hindernissen en leuk aangekleed. 

Wachten nu op de start van de 60 centimeter. 
je ging van bos ineens over een stuk zwarte modder en vervolgens over zand, erg spannend is dat.
Hindernis 3 vergat ik gewoon te rijden, dus een stopje, opnieuw aangereden en gewoon gesprongen. Hindernis 4 (vlak daarachter) stonden we ook stil, maar die was ook wel erg aan de maat. (vooral erg breed) Dus daar zijn we maar omheen gegaan. Hindernis 5 dacht ze dat ze wel even een hapje kon nemen van het hooi wat erop lag.
Dus daar stonden we stil, maar na die ene weigering gingen we er gewoon overheen
(heb overigens maar gewoon de 60 cm hindernis daar genomen, leek me verstandiger
). Nou en toen hindernis 6, de stobalen. Ik weet niet wat daar gebeurde, maar ik weet wel dat het niet aan mij lag. Ik keek netjes vooruit, gaf been voor de sprong en ging mee in de sprong. Norge vond het echter niet nodig om erover heen te springen, dus die denderde er gewoon doorheen.
Gelukkig vielen de balen om en herstelde ze zich snel waardoor we niet gevallen zijn, maar het ging bijna mis.
Echt, wat een domme pony heb ik. 
Tussen 11 & 12 even een tijdje stil gestaan omdat ik degene na mij niet in de weg wou rijden. -die hoorde ik aankomen- Hindernis 12 en 13, beide 1 stop op. Ze vond ze beide erg spannend, dus na even geroken te hebben sprong ze ze wel gewoon.
Nou daarna de waterbak, afsprong ervoor nog geprobeerd, maar die was toch wel erg hoog en we waren beide wat moe, dus toen maar gewoon er langs gereden en door het water gestapt. Uiteindelijk in een sukkeldrafje over de finish gekomen in een tijd van 9 minuten. 
- Het stond zeker hoger dan een B cross voor de pony's, ging denk ik meer richting B paard, dus vond het knap dat mijn gele luierd toch wel alles (op 3 hindernissen na) heeft gesprongen.
We weten in ieder geval waar we aan moeten werken (Conditie & aan mijn been) en haar wintervacht moet er sowieso weer af, want ze had het nu toch behoorlijk warm.
Dus volgend jaar gewoon weer! -en dan natuurlijk hopen dat het weer officieel is. 
Ik hoorde je wel al luid en duidelijk aankomen
Ik kan me voorstellen dat je sommige hindernissen wat breed vond, ik vond ze voor paard prima te doen maar pony is toch net wat anders..
Ze sprong alles, dus ik ben heel benieuwd hoe het bij m'n volgende officiele SGW gaat 

X_spirit_X schreef:Ik zag je nog voorbij komen Nette, bij hindernis 10 en 11 dus geloof dat k net het goede stuk zagIk hoorde je wel al luid en duidelijk aankomen

Echt een geweldig leuke pony trouwens.
You made my day! 
Hindernis 2 wou ze niet, 2 keer omdraaien en dom doen, toen goed laten kijken en daarna was het klaar. Toen sprong ze alles tot aan het bankje met die 2 poppen, daar 1 keer stil gestaan en de rest zo foutloos rond gereden
Heb alles uit draf gedaan, ze heeft na Arpil eigenlijk niks meer gezien alleen thuis, en aangezien ik mij paard aardig goed ken en die vanuit het niets boven op de rem kan en 180 graden draaien leek me dit verstandiger. Heb bij de waterbak nog een extra rondje gereden en de afsprong daarna genomen
Dacht ben er toch 

Mooi dat ze het spelletje halverweg toch weer begon te snappen!
Hij mist alleen net nog dat laatste stukje lef om de hele route vol overtuiging zelf door te galopperen. Vond het erug leuk dat we die afsprong voor het water mochten nemen! Met de officiële cross is het maar saai inlopen
Hij deed hem ook erg leuk
De hindernis met de 2 poppen op het bankje keek die niet eens naar trouwens, maf beest
Had ook wel nette stijlpunten (6,7 en 7 gemiddeld). M'n tijdswaarneming is alleen helemaal in de soep gelopen, stomme horloge is tijdens de rit op een andere modus gesprongen