Even mijn samenvatting van vandaag
Bij mij ging vandaag dressuur voor fijn zijn doen beter dan normaal
Springen ging ook super helaas door slordigheid omdat het niet al te hoog stond en hij dan laks word 1 balkje.
Cross ging ook goed, tot de waterbak.
Ik een paar keer geprobeerd en toen wou ik wegrijden en kwam hij op het randje van de waterbak recht omhoog, en hij verloor zijn evenwicht, waardoor we samen achter over ging en ja hoor de waterbak in.
Kwam wel samen met hem beroerd in het water terecht, maar kon me van hem weg duwen voordat hij terecht kwam.
Daarna hebben omstanders heb gepakt en heb ik hem gecontroleerd, en ben naar de finish gelopen.
Dus helaas was voor ons daar het einde.
Maar gelukkig hebben we allebei niets.
Wat wel erg raar was, en waardoor fin waarschijnlijk voor de waterbak een beetje geirriteerd is geweest.
Was omdat ik al na hindernis nummer 5 bij mijn voorganger was die in een normaal handgalopje reed, die niet aan de kant ging.
(en niet alleen dat deze was ook uitgesloten in het springparcour, en had dus niet haar cross mogen starten dus allemaal erg raar, want deze was wel gaan starten en reed onwijs in de weg).
Waardoor ik fin elke keer uit zijn grondtempo van de cross moest halen en hij erg onrustig werd.