Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

!
! We zagen je nog lang komen gister opweg naar 2 gister
Simmie schreef:'k Heb je heel niet gezien Rowo! Volgende keer even roepen.
Bodem was zeker niet overal slecht maar imo wel te slecht om te starten. Kijk, iedereen heeft zijn/haar eigen maatstaven over wat hij/zij wel/niet verantwoord vindt om van start te gaan. Ik veroordeel ook niemand die wel gewoon van start is gegaan, maar hoop ook dat de organisatie de beslissing van de ruiters die niet gestart zijn wel respecteren. Jammer is het zeker, maar mijn paard is me te lief.
Trakhener was voor het L (door het ontbreken van een goede grondlijn) wel iets TE eigenlijk. Er was ook niet voor niets een alternatief. Maar goed, nogmaals, ieder handelt naar eigen inzicht. Dat moeten we gewoon respecteren.
Je springen leek nog niet heel bevestigd, vond je soms wat te weinig met overtuiging rijden.

Jetske_ schreef:Netjes Valyra!
Super van je foutloze cross Sann!
Goed van je zusje Tientje!
Fijn Ruud!
Top Mirthe!
Mooizo Anke! Ik heb nog wat foto's van je, ik zal zo even kijken of ze een beetje gelukt zijn
netjes askazita
Mooi resultaat RedFlame!
Gefeliciteerd Henrike! We zagen je nog lang komen gister opweg naar 2 gister
Mooi dat je toch nog foutloos was Dyon!
Gefeliciteerd met je 2 winstpunten, Marijke
Gefeliciteerd Marsafuba!
Netjes tierania_!
Wat fijn Carmen!
Jammer zeg photography.
Fijn Scum!
Mooi dat je toch tevreden was Marloes!
Jammer Caro en Simmie, maar ik begrijp jullie goed ...
Vanochtend erg getwijfeld of ik wel zou gaan starten. Na flink wat twijfel besloten de cross niet te starten, maar om iig wel te dressuren en te springen.
Na mijn dressuur nog even rondgekeken bij de cross en toch besloten het te gaan proberen en als ik merkte dat hij last had van de bodem meteen ermee te stoppen.
Het springen wilde al niet. Veel twijfel van ons beide, wat resulteerde stop op 4a, 8 en 9 en dus uitgesloten ...
Maar opzich niet erg. Met zoveel twijfel in het springen (op normale bodem) al, zou ik sowieso al niet gestart zijn in de cross (met slechte bodem), ookal zouden we het wel gehaald hebben.

Nergens echt last van de bodem gehad, heb ook rustig gereden. Had op 21 een stop, de dubbel die je schuin kon aanrijden. Reed gewoon niet goed genoeg aan. Had er alleen niet aan gedacht dat het voor de L geen dubbel was maar twee losse sprongen, en sprong ze de tweede keer dus allebei... Helaas, dat mag niet.
Was erg teleurgesteld, maar aan de andere kant, heb het nu nog een keertje over gedaan, en dat deed ze fijn.