Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mamabird schreef:Daarbij wil ik meteen de dames die komen stijljureren hartelijk danken voor hun snelle en enthousiaste reacties op mijn vraag naar stijljury's. Is toch heel wat leuker dan te moeten smeken bij iemand die notabene op de lijst van stijljuryleden staat... (op 1 na dan, ook een bokker, komt ook van ver en was gelukkig ook enthousiast!).Vandaag begonnen met maaien rondom de hindernissen!! Kunnen jullie straks allemaal over goflbaanachtige grasmatjes....
Simmie schreef:pol013 schreef:Ik meen dat er een trakehner in de B zat? Dat wordt de eerste die ik dan spring in een echte cross.
Die trakhener kan ik me van een aantal jaren terug nog herinneren; van dat gat zie je echt nagenoeg niks en je paard ook niet. Boom lig heel mooi naar voren toe.
cobrst55 schreef:Die van vorig jaar niet hoor die lag op het open veld
Citaat:(die jij bedoelde was die sprong naar het veld erachter en terug over de wal?) en daar zat best een aardig zichtbaar gat onderdat vond Max tenminste
![]()
pol013 schreef:wahahaha dat gat zie je inderdaad niet over het hoofd. Zoiets had ik ook in mijn geheugen.
Dus de nieuwe komt op overgang van bos naar open veld?
Ach, vind het prima. het hoort er gewoon bij. En daarbij P;Hagen is dicht bij dus de terugtocht duurt niet zo lang.
cobrst55 schreef:zoekt en gij zult vinden,( ik sta er dan zelf niet op maar het zijn wel mijn foto's) en als je iets verder bladert zie je hem ook van een afstandje, dus hier het "gat" van vorig jaar
http://cid-a51123167fa2b804.photos.live ... 172230.jpg