Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Evie_Bandido schreef:Zoals ik het lees wel, de L-dressuur gaat verder om half 8 in ring 1, om diezelfde tijd begint de dresuur voor de L en de M in respectievelijk ring 2 en ring 3.
Ik zou het wel jammer vinden, wij waren er vanuit gegaan dat iedereen in de L op vrijdag moest dressuren en omdat het best ver rijden is hebben we een stalletje etc. geboekt.
Ik vond het eerlijk gezegd ook wel fijn om het zo gespreid te hebben, dan heb ik de dressuur al gehad voor de dag dat ik natuurlijk stijf sta van de spanning.
patsmu schreef:Evie_Bandido schreef:Zoals ik het lees wel, de L-dressuur gaat verder om half 8 in ring 1, om diezelfde tijd begint de dresuur voor de L en de M in respectievelijk ring 2 en ring 3.
Ik zou het wel jammer vinden, wij waren er vanuit gegaan dat iedereen in de L op vrijdag moest dressuren en omdat het best ver rijden is hebben we een stalletje etc. geboekt.
Ik vond het eerlijk gezegd ook wel fijn om het zo gespreid te hebben, dan heb ik de dressuur al gehad voor de dag dat ik natuurlijk stijf sta van de spanning.
Hoe kom jij bij ring 2 en 3?? En om half 8 dressuur beginnen??
De L begint vrijdag's om 12 uur en zaterdag om half 9. Er is maar 1 ring. Dat is normaal op een kampioenschap.
Evie_Bandido schreef:Ik zou het wel jammer vinden, wij waren er vanuit gegaan dat iedereen in de L op vrijdag moest dressuren en omdat het best ver rijden is hebben we een stalletje etc. geboekt.