Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
erop en eraf lijkt me niet zo goed voor de hoeven. ik zal het nog met de hoefsmid overleggen, maar ik denk dat ik gewoon pech heb.
. Maar wat dat betreft ben ik écht een watje
. Javayo schreef:ik denk dat het met mijn paard wel zou kunnen op gras, een enkele losse hindernis durf ik wel, maar in een cross ga ik er niet op gokken zonder stiften... ik wil geen onnodige risico's met hem nemen.
bianca1980 schreef:Javayo schreef:ik denk dat het met mijn paard wel zou kunnen op gras, een enkele losse hindernis durf ik wel, maar in een cross ga ik er niet op gokken zonder stiften... ik wil geen onnodige risico's met hem nemen.
De training in Ede kun je best zonder stiften als jij nu zegt dat je paard normaal ook safe genoeg loopt. Ik heb wel stiftgaten en heb ze tot dusver niet gebruikt in trainingen ook niet in Ede, alleen in Maarsbergen heb ik het gedaan voor de zekerheid vanwege het klassiek parcours.
malloesje schreef:Zijn er eigenlijk nog meer bokkers afgelopen weekend in IJzerlo geweest? Ben wel benieuwd naar meer verhalen. Mijn instructeur is er ook geweest, die spreek ik vanavond weer!

???

weer in Ijzerlo