Jobke schreef:Hoi allemaal,
Allereerst bedankt voor de leuke dag. Het was warm, chaos (aan de telefoon tenminste), maar toch zoooo erg leuk weer. Ik heb weer zin in morgen.
Ik heb de uitslagen, op papier, van ring 1-3 hier liggen. Ring 4 en 5 natuurlijk weer ergens laten liggen. Sorry zusjes van der Lei.
Veel bokkers gezien en ik hoop er morgen nog meer te zien. Startlijsten zijn bijgewerkt, dus kiekt u maar.
Ook van mijn kant complimenten voor een prachtige wedstrijd. Terrein lag er prachtig bij, fantastische hindernissen, eerlijk gebouwd. Gewoon top! Fijn dat er goed aan de paarden werd gedacht met veel water en duidelijk advies opgehangen bij secreatriaat en ook de dierenartsen waren proactief met advies.
Het enige wat ik wat minder vond was de late uitslagen en geen mogelijkheid tussentijds protocollen mee te nemen. Dit is pas mijn 3e cross, dus weet niet wat gebruikelijk is, maar vond dat superfijn in VP en VL. Zeker ook met het warme weer (en ik moest vroeg starten) dan wil je als het kan je paard rust en lucht geven. Is dat een keuze Jobke, of heeft het meer met secretariaatsbezetting te maken (doe zelf een secretariaat en weet hoe chaotisch en druk het is)?
echt heel leuk.
Heb net een enkelgebroken 14cm pelham gehaald, kijken of hij hier wel op terug wil komen. 

Die huisjes had ze nog nooit gezien en ze stonden gewoon ook niet fijn. Als het hindernis 10 was geweest was het een makkie geweest denk ik, maar ach. We hebben een hoop geleerd vandaag en heb verder heerlijk gereden. Dan maar eens geen prijs.
.
)
.
) Zo was er wel meer.