Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
Voor het mooie was het grondtempo te laag, maar begrijpelijk als hij zo drammerig is.
)Mootje schreef:Jij reed met knevel toch? Ik kreeg meteen een flashback naar mijn vorige paardVoor het mooie was het grondtempo te laag, maar begrijpelijk als hij zo drammerig is.
Ik reed wel met knevel en lage grondtempo klinkt me ook wel bekend omdat ze zo drammerig was idd.. _Jitske_ schreef:Aan het paard te zien en dat er maar 1 met knevel reed, moet dat dan welMootje schreef:Jij reed met knevel toch? Ik kreeg meteen een flashback naar mijn vorige paardVoor het mooie was het grondtempo te laag, maar begrijpelijk als hij zo drammerig is.
Denk dat je mij bedoeldeIk reed wel met knevel en lage grondtempo klinkt me ook wel bekend omdat ze zo drammerig was idd..

quibusjes schreef:Zijn er bokkers die vandaag tussen half 12 en half 1 ongeveer langs het water hebben gereden?
Mijn vriend en ik hebben daar wat foto's gemaakt en er zitten wel een paar leuke foto's tussen![]()
Ik zal er zo wel een paar plaatsen, maar mocht je tussen deze tijd gereden hebben, pb me dan even, dan kijk ik of je er ook op staat.
gefeliciteerd!!!