@ amber: ik heb mijn moeder als chauffeur en wil donderdag de cross al gaan lopen, zodat ik het tussendoor rustig aan kan doen op de dag zelf... ik zie wel of het voor herhaling vatbaar is, denk het niet eigenlijk.......maar ja, niemand wilde die dienst met me ruilen dus ik moet wel
De B is een populaire klasse. Op vrijdag kunnen er zo meer mensen starten. Vrijdag is nu dus de hele dag B en BB. Bijna 175 starts en ook nog rustig de tijd tussen door om bijvoorbeeld de cross te lopen.
dat is wel weer een hele goed! Maar er zijn nu helaas wel een aantal die ivm werk oid niet op vrijdag kunnen starten. Was het dan niet logischer om zaterdag en zondag te doen?
Juist doordat mensen er vrij voor moeten nemen hebben wij minder last van afmeldingen. (Echt waar). Er wonen ook nog mensen op het landgoed en die zijn blij dat het zondag rustig is. Vrijwilligers kunnen nu ook alles opruimen op zondag. Maar volgend jaar kan het wel anders zijn omdat Maarsbergen volgend jaar een 1* erbij wil organiseren.
Ok, nu is het me helemaal duidelijk Erg leuk trouwens dat jullie een 1* willen gaan organiseren!
Irene2
Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-10 08:33
Ik vind het een weloverwogen besluit. Ik was eerst ook niet blij dat het vrijdag was, maar zoals het nu uitgelegd is, snap ik de redenen erg goed. Het is ook super dat er zo veel B combi's aan start kunnen komen. Bij andere SGW's wordt het echt steeds moeilijker om niet op de wachtlijst te eindigen
Donderdagavond vanaf 16.00 uur is er sowieso de mogelijkheid. De laatste combinatie op vrijdag is volgens mij rond 6 uur. Dus ik denk dat er tot 7 uur wel de ruimte is om te lopen. Zal het eens navragen.
Het grappige is dat de B vorig jaar op zaterdag was met 80 starts. Nu op vrijdag met 150 starts. Dus ik denk dat er toch veel mensen vrij nemen.
Misschien. Maar voor de B moet dat toch niet veel uitmaken lijkt mij??? Meer starts, zelfde wachtlijst. Ook 40 extra plekken in de L en ook een enorme wachtlijst. Die kan ik jammer genoeg niet uitbreiden omdat de M ook nog moet rijden.