voor diegene waar het iets minder ging...Ik ben echt super tevreden op mijn 2 jonkies

Lowina (vos): 189 punten, had iets meer verwacht maar nog wel tevreden, foutloos gesprongen, de cross was wel erruuugh akelig... bij het huisje kreeg ze echt een hartverzakking
-> 1 weigering daarna "goed" erover... Verder met wat aansporing goed rond, alleen bij het bankje tegen het vlaggetje aangesprongen, publiek zei: goed alleen jury: fout
dus opnieuw gesprongen en daarna met flink been derbij goed het water in gedraaft. Dus best trots op haar debuut!Gracia (palomino) : Ik ging al bokkend over het losrijterein
daarna toch maar even aan de longe gegooid, toen weer derop en met veel spanning (& show
) de proef gereden, wat hou ik toch van haar middendraf
uiteindelijk nog 188(!!!) punten, maar 1 minder als Lowina... Springen was ze erg heet en nam ze overal de binnenbocht, ik 2 keer tegen de staandert aan met m'n knie
-> 2 balkjes. toen richting cross, ze was erg hyper dus maar een vliegende start gemaakt ipv stilstaan in het starthok. De cross pakte ze echt super aan, overal vol vertrouwen overheen, alleen net als Mistid de bocht uitgevlogen richting bankje... daarna in een rustig galopje zonder enige twijfel het water in, en over de finish. Ik zat maar een paar seconden over de tijd
En dat voor een pony die pas 9 maanden echt onder het zadel is.ze is wel al zeven, alleen eerst fulltime fokmerrie geweest Nog veel complimentjes gekregen van oa Rob Jansen en Adriaan Smeulders. Uiteindelijk nog 6e overall en 3e van Limburg
als dat geen super debuut is *trots - trots - trots*
voor de blije ruiters
Jammer maar helaas, door naar de cross!!
)
Ik schrok me echt kapot toen je dat bordje omver sprong..

. Wij hadden namelijk dikke lol omdat ik vet veel foto's stond te maken van Marit, toen gingen we elkaar ook maar op de foto zetten
ik heb ook al zo'n charmant hoofd