Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
smurffie schreef:Tense@ sorry nog voor begin van de les(a) joy is bang voor spetterend water maar had niet verwacht dat ze zo gek zou doen, en scheelde niet veel toch tot ie erin ging? Of heb ik verkeerde voor me? En inderdaad einde van het seizoen lukt t vast wel:)
M'n paard zoekt toch altijd redenen om even gek te doen, kan er altijd wel om lachen
Ze was toen idd nog bang voor dat water, maar zij ging gister in ieder geval gewoon die waterbak in (net als vorige week trouwens). Sil blijft koppig.
Volgende week! Haha, nu moet hij het er nog mee eens zijn.. 
als ze t eenmaal weer keer gedaan heb dan vind ze t stiekem erg leuk (A)
Twee jaar terug ook een lesje meegereden met Thinka, maar ga nu voor een wat rustigere rit, met mijn eigen vent!
Iemand foto's van het nieuwe terrein/nieuwe hindernissen?
Ziet er leuk uit! Waarschijnlijk ga ik een keer op de woensdagavond, laatste les, als Marjolijn niet gaat op haar plaats. Volgende week of over twee weken even bellen naar Erik.

) heel braaf. 1e les zat er iig 1 bij die zacht gezegd beginner was.
Jullie les is wel druk, en jullie hebben er een aantal kleinere pony's tussen zitten toch? 
Maar toch heb ik met 1 van hun vorige week mega veel gesprongen, die van haar was braver dan die van mij (die toch voor de 3e keer in voorhout was en voor de 6e keer op crossterein) Die van mij is ook erg wisselvallig op de waterbak, en terwijl ik op de rest wil twijfelen blijkt ze de gewone sprongen juist megaleuk te vinden en geeft ze me daar weer heel veel vertrouwen, dus idd ieder zijn ding.
Ben wel benieuwd hoe het daar zit met aantal combinaties en beginners?
En het water sla ik bij voorbaat al over, haha, ga daar geen gevechten aan..