Aan't rollen geslagen?? Dat moet je niet te vaak doen!
Niks aan over gehouden toch? Hopen dattie de volgende keer de waterbak nog in wil.
Groetjes Wendy
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

schoentje schreef:Marloeske schreef:bianca, wie is er regio kampioen in het M geowrden dan, als jij het niet was. Wel goed gereden.
En de vele val partijen in het water. Ik heb er in het L een aantal zien rijden, maar die reden ook veels te hard en ongecontroleerd, waardoor paard helemaal uit balans viel. Dus niet iedereen is gevallen door de bodem, er werd ook soms echt slecht gereden. vaak de onervarenheid van de ruiter
Simonne Tuytelaars.
Ik gunde het haar wel van harte hoor, ze was zo blij! Kwam mij nog vertellen dat dit haar 1e gewonnen deken was! vond ik wel heel leuk voor haar.
Ik heb alleen `t Z gezien bij de waterbak, daar was de snelheid niet echt het probleem. Een aantal paarden ging gewoon op de knieën liggen toen ze het water in liepen.

jakomienlove schreef:heee mark, ik hoorde idd dat je hard viel, das niet al te best zeg. maar gelukkig geen schade. maar weetje de afstanden kloppen ook nietgoed tussen die blokken. ze moeten gewoon ff heel de waterbak vernieuwen en een beter bodum er in doen.
mark.. vigo won het l eh.
Beetje erg veel werk! van mij hoeven ze alleen wat aan die slechte bodum te doen!
Ben benieuwd hoe het bij iedereen gegaan is vandaag!
desondanks 6e of 7e met 189 punten, met een paar punten verschil met 1. Ging wel fijn, gezien ze eigenlijk veel te heftig was 

Maar dat ging dus goed, mocht de waterbak al in
Die vrouw die erbij stond wou me helpen, vinet vond dat niet leuk en stond toen opeens op der achterbenen, daarna liep ze er bijna direct in
verder foutloos, zat alleen even voor het zadel bij het bruggetje, ze sprong die echt heel groot
Maar ben dus dik tevreden. Fijne start van het seizoen

Wel balen zeg, zeker gezien de rest goed ging
!
190 punten
! Foutloos, 15 seconden buiten de ideale tijd.
!