[SGW] SGW Barchem - Verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

WolinLotte

Re: SGW Barchem - Verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 23:17

Simmie, je hebt nu ook een mooie billenfoto erbij :D !!
Ik vind m ook ontzettend mooi.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 23:19

Welke bedoel je? Oh wacht, die dat ik onderweg ben naar hindernis 5 zeker.

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 23:21

De foto's van de fotograaf in de tent komen gedeeltelijk WEL op internet, van zaterdag allemaal en van zondag een compilatie.

carien13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 07:59

Er zijn dus mooi veel foto's gemaakt! leuk! :D
Ik had mijn laatste pony wedstrijd n Barchem en die heb ik goed afgesloten :)
Cross foutloos, springen ook en dressuur 193 punten.
daarmee was ik 4e geworden in de DB :D

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 08:18

Leuke foto's op evenemten.com. Vol verwachting door kijken, ja, ja, ik kom in de buurt..... 82, en nog een keer 82, 83, en dan.... en dan....... 85..... Helaas, geen foto's van 84.... |(

Gelukkig wel op de foto bij mdh, en daar in de tent al wat gescoord!! ;)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 09:02

Mooie foto Simmie :j Idd had ik van voren ook wel wat mooier gevonden. Hier ging Sims dus wel heel makkelijk overheen?

@ jitske: wat super van je 1e plaats! Das pas een mega goeie afsluiter!

@ caroline: ik meende dat een clubgenoot zijn dat Monique van MDH in Enschede op stal stond?

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 09:45

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 09:52

ik heb ook al leuke foto's van mezelf gezien :D

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 09:53

@ rowo oh dat kan maar zij fotografeert regelmatig bij ons in de buurt oa in Bronneger

marielle123

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 10:01

nou mijn verslagje daan ook maar even.

dressuur: ging wel braaf 180 punten

springen: ging heel lekker paardje werkte fijn mee. foutloos..

cross: ging als een speer, vlinder pakte zo lekker aan en hielp me goed mee.. alleen water vind ze eng. dus bij de 1e waterinsprong goed achterover zitten en ging ze na de landing op de rem.. een tik gegeven en overnieuw aan gereden toen ging ze met de staart tussen de benen er door.. goed beloont.. toen ging de cross gewoon weer in het zelfde ritme verder heb echt genoten onderweg. lief paard. Tot aan de 2e watrerinsprong.. daar ging ze voor de boom al op de rem ik verloor m'n evenwicht en kon zo afstappen.. vond het echt vet jammer want de de rest van de hindernissen gingen super.! nog maar even bij het inspringen van de cross een hindernisje gesprongen als afsluiting, dat ging goed..

(ik was afgelopen donderdag voor de cross nog in bussloo geweest trainen en de halve middag in het water gereden en dan springt ze er zo in..)

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 10:01

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 10:08

Wat een leuke foto's allemaal.
Ik heb op de sites nog niks gezien. Zondag staat nog bij niemand er op. Ben benieuwd.
Vond Barchem trouwens super georganiseerd. Dressuurpunten, stijlpunten en uitslag super snel! Mocht er iets fout zijn gegaan dan heb ik daar niks van gemerkt. Binnen 2 uur na de laatste B crosser uitslag en weer op weg naar huis. Top!
Misschien kunnen een paar andere organisaties daar in de leer. :D

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 10:14

hm, daar heb ik een heel andere mening over. Starttijden met twee paarden was echt een drama, dat heb ik nog nooit zo meegemaakt. Dat heb ik daar ook al gemeld, dus hopelijk wordt dat volgend jaar wat beter geregeld.

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 10:48

vond het ook een mooie wedstrijd,.. altijd al,..
mooi aangekleed, goed geregeld,.. lekker uitdagend, toch ook alternatieven

ik baalde alleen wel even enorm dat ze mij een weigering aangerekend hadden die ik absoluut niet had,..
Dat was al de 2e keer in korte tijd dus dat vond ik wel vervelend,.. want zo heb je niks,.. en nu was ik 3e,..
maar nogmaals: ze hebben het netjes hersteld en fouten worden door iedereen wel eens gemaakt,..
dus ook van mij: superwedstrijd,..

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 12:12

Vind de foto's helemaal niet duur bij evenementenfoto.com ! Heb ze net besteld, digitaal, hoop wel dat de kwaliteit wel nog mooi is.

Koekje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 12:14

Ik vind de foto's van evenementenfoto ook erg mooi :j

Ik heb er zojuist 1 besteld uit Diepenheim en 1 uit Barchem :)

IndianSummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 12:37

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 12:46

Zo, had nu even tijd om alle verslagen even goed door te lezen :)

xxitsmexx: Netjes Mendy! Fijn dat het springparcours en de cross zo fijn gingen :) En gefeliciteerd met je prijs.

IndianSummer: Ook heel netjes :) Jammer van die ene weigering maar zo te lezen kun je heel tevreden zijn over je cross :)

MelanieB: Wat onwijs balen dat het weer niet wilde met Pepsi.. maar flink trainen in de winter en hopen dat het volgend jaar wat beter gaat :(:)

schoentje: Gefeliciteerd met je 1e prijs, super! +:)+

Hilde_ Zo te horen is Uk wel klaar voor de L, gefeliciteerd met je prijs :)

renskek: Jij gaat echt lekker, weer een 1e prijs, super hoor! +:)+

Lielle: Wat balen dat Ojee niet aan wilde pakken, enig idee waar het aan kan liggen? Wel super van je schimmeltje, maar daar had ik je al ff over gesproken ;)

Tody: Gefeliciteerd met je prijs :) De L moet wel gaan lukken zo te horen

Simmie: Balen van je dressuur, wel fijn dat het springen fijn foutloos ging! En balen van de weigeringen in de cross maar gelukkig had je dus wel een goed gevoel over de moeilijke combinaties in de cross :)

malloesje: Wat raar dat Fari hindernis 2 en 3 zo verkeerd in leek te schatten en het daarna niet zo lekker meer ging.. Hopelijk was het eenmalig en rijd je de volgende keer weer gewoon lekker foutloos rond.

Chartje: Jammer van de weigering op 5 maar verder heel netjes en super van je stijlpunten!

eventinggek: Wat fijn dat Ungaro zo fijn aanpakt Suus! Jammer van de balken met het springen, maar je weet waar het aan lag en de cross ging zo te lezen heel fijn.

Demy_x: Netjes van je dressuur en springen en echt jammer van die ene weigering in de cross..

caroline78: Gefeliciteerd met je 1e prijs, super :)

Juventus: Nogmaals gefeliciteerd, had je al ff gesproken :D Ook al plannen voor 't L? ;)

Tientjeh: Je zei al dat je een heerlijk oefenrondje had gereden, wel fijn dat het zo bevestigd wordt dat dit nu echt "simpel" is en je dus ook wel echt in een hogere klasse thuis hoort :).

billy1: Wat fijn dat je nieuwe paard al zo goed rondloopt in de L! En zo te horen was je kleine vosmerrie errug ondeugend..

nena123: Balen van die ene weigering maar verder super!

Jetske_: Netjes, alleen jammer dat Lasko iets twijfelachtiger was dan in Princenhage

carien13: Gefeliciteerd met je prijs, netjes!

marielle123: Wat zonde van je val, gelukkig heb je er verder wel een goed gevoel aan over gehouden, volgende keer beter dan maar.

damour

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 13:52

Wat vonden jullie van de starter?In een ander topic las ik ook een opmerking over hem.
Mijn paard is heel lastig in het starthok en wil absoluut niet stilstaan,wordt soms echt gevaarlijk dus op het laatste moment ga ik pas het starthok in.
Nu liep die man zich ontzettend te bemoeien met hoe ik hem in het starthok moest zetten dat hij vergat te tellen.Ik was nog niet eens in het starthok toen hij zij dat ik al moest vertrekken.
Ik heb hem ook al eens gehad in Markelo,toen moest ik stil staan van hem in het hok,toen ik hem zei dat dit onmogelijk was met het paard reageerde hij ook als een idioot.Wat voor ervaring hadden jullie met hem?

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 13:55

Ik heb er echt totaal geen problemen mee gehad moet ik zeggen :n

Chartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 13:59

Kan mij voorstellen dat dat vervelend is als je paard echt niet stil kan staan En dat hij er zich mee gaat bemoeien.
Maar moet zeggen dat ik geen problemen met hem had.

IndianSummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 14:05

Deze starter heb ik al regelmatig gehad. Met mijn paard stap ik ook niet door het starthok voordat ik mag starten, paard wordt dan veel te heet en gek en geen zin in onnodige stress. Rij de laatste wedstrijd heel bewust pas de laatste 5 sec het starthok in, en heb dat zaterdag ook gedaan. Zei ie niks van, en verder ook nooit een rare ervaring met hem gehad..

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 14:07

Ik heb er geen problemen mee gehad. :) Uk wou wel moeilijk stilstaan, maar ben er pas de laatste 10 seconden ingegaan.

Had meer problemen met mensen die hun paard na de dressuurproef met slof gaan rijden tussen de trailers en daarna hun paard in de vrachtwagen niet al te vriendelijk afzadelen.. Arm paard.

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 14:08

Ik heb er ook geen problemen mee gehad. Hij dacht juist goed met mij mee, door niet 10 seconden van tevoren te fluiten, omdat mijn paard zo druk was.

pearlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 14:18

damour schreef:
Wat vonden jullie van de starter?In een ander topic las ik ook een opmerking over hem.
Mijn paard is heel lastig in het starthok en wil absoluut niet stilstaan,wordt soms echt gevaarlijk dus op het laatste moment ga ik pas het starthok in.
Nu liep die man zich ontzettend te bemoeien met hoe ik hem in het starthok moest zetten dat hij vergat te tellen.Ik was nog niet eens in het starthok toen hij zij dat ik al moest vertrekken.
Ik heb hem ook al eens gehad in Markelo,toen moest ik stil staan van hem in het hok,toen ik hem zei dat dit onmogelijk was met het paard reageerde hij ook als een idioot.Wat voor ervaring hadden jullie met hem?

Ik was als groom mee met een vriendin, die haar paard flipt altijd bij de start zodra hij het starthok ziet dus gingen we pas op het laatste moment richting starthok, was dus nu echt 15 sec van te voren, maar toen hield hij ineens op met tellen, dus wij vragen hoe lang nog? Ja zegtie... je mag allang weg. Nou lekker dan...
Die vent helemaal moeilijk doen toen ze weg was ja en sommigen komen aangalopperen en dan gaan ze gelijk door en dag mag niet want je moet stilstaan.... tss daar ging het nu helemaal niet om!