een pointtwo vervangt je BP niet, je draagt hem erover.
NiNM
Geplaatst: 28-11-09 11:57
Lielle schreef:
een pointtwo vervangt je BP niet, je draagt hem erover.
Okey dus dan worden de aanschaf kosten van alles nog meer, jammer. Ik heb op boekelo zo en demo gehad maar daar hadden ze het nergens over...
verwdrgr
Geplaatst: 29-11-09 17:57
De airjackets zijn ook verkrijgbaar in rood-wit-blauw en in het oranje (was wel iets duurder). Hoe lijkt jullie de combi rood-wit blauwe bodyprotector met oranje airjacket (net als onze nationale vlag met de oranje wimpel)? Of toch beter rood wit blauw airjacket op rood wit blauwe body protector ?
Ben benieuwd naar jullie styling adviezen.....Het moet er natuurlijk wel goed uit blijven zien, toch ?
Ps: Ben wel van mening dat je rood-wit-blauw niet op iedere wedstrijd kan dragen.
Voor mij gaat veiligheid voor alles. Ik fiets zelf fanatiek en daar heb je ook de vrijheid om een helm op te doen, de fietsers die het niet doen komen vaak na een valpartij toch een helm halen.
Tot voor kort crosste ik in het rood/wit/royal blue. Kun je best tijdens elke cross dragen hoor! Maar sinds dit jaar moest ik echt een aantal dingen vernieuwen en nu rijd ik nog maar met royal blue/wit.
1994Kaline
Geplaatst: 04-01-10 16:08
Ik weet niet zeker of ik de zelfde gezien heb als jij bedoelt, maar ik zag zo'n airbagvest ook voor iets van 350 euro. Bij mij op de manege kan je ze ook voor ongeveer dezelfde prijs kopen.