mamabird schreef:Vandaag zijn tot twee keer toe de mountainbikes van de ordonances gepikt door niet leden van de organisatie! Wat een rotstreek zeg. Onze ordonances (halen uitslagen bij de hindernissen in de cross op)hebben bijna alles te voet moet doen, dat is echt onvoorstelbaar veel meters!! De eerste keer vannochtend waren ze inneens weer op hun plek na de omroep van onze speaker, maar vanmiddag waren ze gewoon weg!!! Wij dachten al dat ze gewoon gejat waren, maar we hebben ze om 19.00 uur uiteindelijk gevonden (op weg naar het dressuurterrein in het bosje gekwakt). Het is dat spelende kinderen ons erop wezen, anders hadden we die nu nog niet gevonden. Echt een rotstreek! Ik hoop dat als het een deelnemer(s) geweest is dat ie dan wel even beseft dat de uitslag langer op zich laat wachten als de ordonances de papieren niet snel op kunnen halen. En hoe vaak het hele weekend werd gevraagd naar hoelang het nog duurde voor de uitslag kwam........... 'telt tot 1.000.000.000' grrrrrrrrrr
Dat was het enige echt negatieve van heel het weekend. We mogen niet klagen, maar we vinden dit wel echt stijlloos! (was nog mijn mountainbike en die van mijn zus ook, maar heb hem nu gelukkig weer terug)
Gelukkig een goede afloop voor de fietsen, maar wat een brutaliteit om zoiets te doen! Mij is niets opgevallen. We hadden zelf een fiets bij ons, maar achteraf nauwelijks gebruikt, aangezien alles dicht bij elkaar zat!
1 minpuntje wat mij opviel, is dat mijn voorgangster in het springparcours bij de 2e weigering (er viel een balk toen), de organisatie fanatief de hindernissen gingen verhogen (voor mij, aangezien ik een E-pony heb). Ze waren vergeten de hindernis weer op te bouwen, zodat ze het parcours kon vervolgen..
Bij een crosswedstrijd word je er namelijk na 3 weigeringen uitgebeld..
Het duurde dus even voordat de bel weer klonk, zodat ze verder kon (er waren toen al zeker 5 hindernissen verhoogd
)