voor mij was een dramatische dag...2x gevallen (1x met paard en al) nog voordat ik de dressuurring in ging...dressuur ging middelmatig.
geprobeerd rustig in te springen, maar ook dat ging helaas niet zoals het hoorde...en ben de ring ingegaan met een zeer onstuimig paard...door extra volte te draaien (bewust) 4 strafpunten.
naar cross toe werd het alleen maar erger...(hij wist wat er ondertussen ging komen)...kaarsrecht steigeren op een gegeven moment...toen naar het starthokje...en bij hindernis 2 hadden we 3 weigeringen...ik vermoed de felle witte hekjes als fuik waren een beetje te veel voor hem want hij wilde geeneens de straat oversteken..
helaas dus geen goede dag
...was wel een domper na 2 goede wedstrijden gereden te hebben...maar ja...jonkie moet nog veel leren...verder proficiat voor iedereen die wel lekker heeft gereden...en een
voor degene die niet lekker hebben gereden..@sfranken...dank je wel, ben wel benieuwd naar het commentaar van verbeek...ik kom geloof ik 2 november jullie kant uit als het goed is...neem ik de coupon dan wel mee..
nou ja zeg..
)
leuk