[SGW] SGW Hattem 10-10-2009 - Verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

damour

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 12:19

tientjeh schreef:
@ damour, werd jij nu ook nog geintervieuwd op het terrein?

Klopt door de Rabobank en door TV Hattem.

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 15:42

damour schreef:
Ruud wat heb je dat prachtig gedaan die compilatie.Ik heb de link op onze site gezet.Hoop dat je het ok vind.En equivision.nl heeft ook weer prachtige foto's geschoten.

Geen enkel probleem hoor, dan zal ik hem voorlopig nog wel even laten staan op joetjoep.
Welke site is dat eigenlijk?[/quote]

http://www.robinbreunis.nl

Ik heb je video aan de crossbouwer laten zien en die vond hem ook geweldig.Je hebt mooi gefilmt zo tussen de bomen door we hebben er echt van genoten[/quote]
:o zou er bijna verlegen van worden :D
Ik zal hem volgend jaar aan m'n paard laten zien, hopelijk komt het dan in 1 keer goed :p

Blijft die hindernis met het dak er nu uit?? 6 voor L en 8 voor M en Z.
Zie mezelf daar namelijk ook als potentieel kandidaat om te blijven hangen.

damour

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 16:42

Citaat:
Blijft die hindernis met het dak er nu uit?? 6 voor L en 8 voor M en Z.
Zie mezelf daar namelijk ook als potentieel kandidaat om te blijven hangen.

Ja de rietkap wordt afgebroken en niet meer geplaatst.Voor volgens jaar word er een andere hindernis ontworpen.

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 19:12

jori_X schreef:
Wat vreemd Jolienn :?

Ja ik baal er ook ontzettend van! Ik rij niet zo makkelijk winstpunten namelijk. Paard is errug lastig in de dressuur (nu ook weer had 150 punten verwacht maar viel dus erg mee, 164 rij meestal 165, net wp dus) En springen wil ze nog wel eens mikado van maken, dus ook daardoor mis ik mijn wp's wel eens. Was net zo trots dat ik dik M startger. was! (kon ik ook nog een keer verliespunten riskeren, maar dat dat nou op deze manier zou gaan was weer net niet de bedoeling! Ik snap ook niet hoe het kan, hoe kun je nou doorgeven van een nummer dat je niet hebt zien vallen dat deze gevallen is :?)

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 19:22

Bedankt voor het filmen Ruud, zag iets roze/paars voorbij flitsen :)

tientjeh
Citaat:
haha, Jolien, dat heb ik ook gezien. Ik had nummer 60. Was aan het losrijden. Zag inderdaad iemand starten en iemand door het verkeerde pad weer terug komen.

Hehe, BLONDT zullen we maar zeggen? O:)

_Lorette_
Citaat:
Was jij dat, jolienn Ik zat met een vriendin bij hindernis 2 en wij schrokken er van! Er was inderdaad net iemand van start gegaan en we waren bang dat jullie zouden botsen.

Snel paard gelukkig :D

Simmie
Citaat:
Dat heb ik nog gezien! Gelukkig was je op tijd weer weg, want toen jij de bocht om kwam scheuren ging er net 1 van start! Had heel akelig kunnen zijn........

Had gekunt, gelukkig niet zo gegaan, en mijn paard loopt ook niet zomaar tegen een ander aan, is er eerder bang van :P

Maar bij het bordje nog eendtje te gaan liep een man precies in de lijn die ik wilde rijden. En de ingang naar de finish was niet zo groot, die van de start was veel groter.. Dus ik zat op die man te letten en heb heel de uitgang naar de finish niet gezien, tot ik hindernis 1 van de andere kant zag. Ik had ook echt zo iets van oh naar rechts sturen! OHNEE DIE STOMME DRAADJES OOK OVERAL HIER!!!! En toen vet snel omgedraaid (zag er vast very charming enzo uit O:) haha)

Maar ik had in de hele cross eigenlijk best veel stuurfoutjes .. O:) Kon het verschil tussen zwart en blauw zo slecht zien, en af en toe vond ik die zwarte er blijkbaar makkelijker ofzo uitzien dan de blauwe, zag ik op het laatste moment dat het toch echt zwart was en ging ik heel hard sturen (en heb ik zo'n super crosspaard die alles dan nog wel even springt, want een SGW hindernis kun je niet zomaar overslaan vindt Sampie :P) en kwam het toch net nog goed, haha.

Jolienn

Re: SGW Hattem 10-10-2009 - Verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 19:27

Waar vinden jullie trouwens de foto's bij Melissen? Ik kan ze van mijzelf iig niet vinden, en Hattem 2009 staat ook niet bij de evenementen?

En wie weet toevallig welke fotografen er op het veld met de hooiruif stonden/lagen, vlak voordat je het bos inging naar die dikke boom op heuveltje?

Gitta1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 20:28

Onder recente evenementen... ;)

Chantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 18:03

Mijn paard is helaas toch kreupel na de val van zaterdag..
Maandag dachten we dat hij wat stijf was maar hij loopt nog niet goed..
Helaas..., nu eenweekje rust dus..
Hopelijk is hij weer goed voor Bathmen..

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 18:39

Jammer Chantal! Hopelijk knapt hij snel op!

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 18:59

Oei balen Chantal.
Ik help je het hopen voor Bathmen, hopelijk geen pees zoals bij ons is gebeurt met een val.

charlot_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 15:22

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 08:38

Lieve mensen! Ik hoop dat jullie mij willen en kunnen helpen bij iets. Zoals jullie weten, is mij onterecht een val aangerekend door de organisatie van Hattem. Ik heb op de hindernissenlijst gekeken en dit blijkt op hindernis 13 te zijn. (Het water, en eventueel die boom ervoor, ik weet niet of dat losse hindernis was of 1?) Nou ben ik benieuwd of er van jullie mensen zijn geweest die mij hebben gezien op het water, en die kunnen bevestigen dat ik hier niet gevallen ben. Dit scheelt mij (HOPELIJK) mijn verliespunten, en anders kan er in ieder geval een brief uit naar de KNHS waardoor ik geen waarschuwing aan mn broek krijg door doorrijden na een val (dat mag tegenwoordig niet meer..)

Ik zie nu net in het linkje hierboven dat charlot_s een foto van mij heeft in het water, ik ga haar dus ook even PB'en :)

Maar hoe meer mensen dit kunnen bevestiger hoe beter natuurlijk, dus als meer mensen mij gezien hebben op deze hindernis, dan hoor ik dat graag!

Alvast bedankt!!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 12:22

De dikke boom voor het water was hindernis 12, het water was hindernis 13.
Heb verder geen foto's van jou daar.

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 12:38

Oke, dan kunnen ze het dus ook zien aan de rest van de foto's, ben daar droog namelijk :D Nouja ik hoop echt dat ze er nog wat aan willen doen, maar vrees van niet :( Baal er echt van. (door mn dressuur al zo moeilijk wps rijden, had er nu 12 dus dan kon ik nog een keer raar doen dat ik verliespunten (terecht) kreeg en dan kan ik alsnog wanneer ik wil over naar de M, als me dat nu nog een keer gebeurd ben ik gelijk niet meer M startger. )

Ook geen mensen die je kent die daar toevallig stonden?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 12:42

Jolien, het is ook wel noodzakelijk dat de organisatie de fout herstelt en dit doorgeeft aan de KNHS. Zonder nieuwe uitslagenlijsten van de organiserende vereniging past de KNHS de eerder doorgekregen uitslag niet aan.
Ik heb nl iets soortgelijks meegemaakt waardoor ik geen wp's kreeg terwijl ik die wel verdiend heb.

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 12:50

Ja dat weet ik. Maar dan moet ik wel eerst kunnen bewijzen dat ik niet gevallen ben. ;) Maar ik had de organisatie gelijk gemaild en had vrijwel meteen reactie van we gaan t voor je uitzoeken je hoort zo spoedig mogelijk weer van ons. Maarja, daarop tot nu toe nog steeds geen antwoord. Nu staat die "foutenlijst" op de site van Hattem en daar zag ik dus dat ik op hindernis 13 een val had ;)

Maar het is ook heel vreemd. Als je op die lijst kijkt zie je dat alle mensen met een val, ook geen genoteerde tijd hebben, en bij mij staat er wel gewoon mijn tijd. En als je vergelijkt met andere tijden, ik had ook een weigering (en als je dan ook nog een val erbij rekent) dan zou ik eigenlijk niet eens op de tijd die er staat uit kunnen komen. Dus daaraan kan de organisatie zelf ook al zien dat er iets niet klopt.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 12:52

Hopelijk lukt het je om de organisatie te overtuigen dat je niet gevallen bent.
Ik heb je wel bij de finish gezien (toen ging je nog het pad naar de start in ipv richting de laatste hindernis) maar daar heb je ws niets aan.

Gitta1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 12:54

Als je gevallen bent kun je toch niet verder rijden, dus hoe kun je dan finishen, danwel resultaat hebben op de volgende hindernissen? Dat houdt zo'n hindernisrechter toch bij? Die papieren zijn er vast nog wel. Volgens mij is alleen nr 29 in de waterbak ten val gekomen, maar ben daar ook niet de hele dag geweest....

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 13:00

Inderdaad, dan werd je tegengehouden.

O:) Simmie, ja inderdaad, ook dat heeft me nog eens een bult tijd gekost (en bij die 2 hindernissen schuin achter elkaar heb ik ze los met voltes genomen, wat ook weer tijd kost) Het slaat allemaal nergens op maar het is ZO lastig om te bewijzen! Daarom hoopte ik dat er hier misschien mensen waren die bij de waterbak stonden, die me willen helpen en de organisatie een mailtje willen sturen.

Ik zal zelf sowieso ook nog even een mail sturen. Dat ze aan de uitslagen eigenlijk al kunnen zien dat die val uit de lucht is komen vallen, omdat ik tijd enzo heb. Hopelijk doen ze er dan wel wat mee. :)

taormina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 15:15

Heb je er op de wedstrijddag zelf melding van gemaakt en protest aangetekend?
Dat is nml de enige juiste manier volgens mij is er nu niets meer aan te doen nml.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 15:19

Simmie schreef:
Hopelijk lukt het je om de organisatie te overtuigen dat je niet gevallen bent.
Ik heb je wel bij de finish gezien (toen ging je nog het pad naar de start in ipv richting de laatste hindernis) maar daar heb je ws niets aan.

simmie, als Jolien gevallen was in/bij het water dan had je dat aan haar moeten zien denk ik, dan zou ze niet schoon over de finish gekomen zijn. Misschien heeft Jolien daar nog iets aan?

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 15:23

taormina schreef:
Heb je er op de wedstrijddag zelf melding van gemaakt en protest aangetekend?
Dat is nml de enige juiste manier volgens mij is er nu niets meer aan te doen nml.

Dat weet ik, maar ik was er niet meer ten tijde van de prijsuitrijking, ik had nog verjaardag van een goede vriendin van me. Voor mij was er geen reden om te blijven, ik zou toch niet in de prijzen zitten en ook geen rare dingen waardoor ze me eventueel gediskwalificeert zouden hebben. Winstpunten had ik ook niet want had te weinig punten in de dressuur.

Ik vind het alleen gewoon erg jammer, dat de organisatie nu niets meer van zich laat weten. Excuses oid daar aas ik ook helemaal niet op, en ik heb er ook al op gerekend dat ik met mijn verliespunten blijf zitten. Alleen als ik eventueel sancties opgelegd krijg van de KNHS wegens doorrijden na een val dan zou ik dat erg jammer vinden, en dat vooral zou ik hiermee ook willen voorkomen. Verder niets.

Ook als ik op de dag van de wedstrijd protest aan had getekend, blijft het mijn woord tegen dat van de organisatie en/of hindernisrechter, en ik denk dan ook dat ik het toen ook niet recht gepraat zou krijgen. Maar wie weet als er mensen zijn die me gezien hebben dat de organisatie mee wil werken. Waar mensen zijn worden fouten gemaakt, en meestal zijn de secretatiaten toch niet de beroerdste op SGW's.

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 15:24

Erg lief trouwens dat jullie allemaal zo meedenken :)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 15:24

Wat bedoel je Texelse?
Jolien hoeft mij niet te overtuigen hoor, maar de organisatie.

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 15:26

Texelse bedoelt denk ik dat jij mij zou kunnen helpen door te zeggen dat ik schoon over de finish ben gekomen (en daardoor dus aan te kunnen tonen niet in het water te zijn gevallen ;))