Ik ben zeer tevreden
Ik heb al het hoge gedaan, alleen bij het water duurde het wat te lang dus 1 weigering. En ik was nog een halve minuut te snel. Ik had hem net in de trailer staan en het begon me toch te regenen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik heb al het hoge gedaan, alleen bij het water duurde het wat te lang dus 1 weigering. En ik was nog een halve minuut te snel.
Zeph schreef:Ik heb idd ook absoluut geen spijt dat we wel gegaan zijn. De bodem was helemaal niet ernstig, als je je tempo aanpast was het goed te doen...
. Tris kan echt heel wat hebben, maar hij hield continu in. Zeker bij al die greppels, en bij veel hoge sprongen was het helemaal aan gort getrapt. Ik heb alle heuveltjes/geultjes in stap gedaan en verder aan een lange teugel gedraafd en vaak niet eens op de hoge sprong aangereden.
) , en ondanks dat hij regelmatig even wat keek en ik het ivm de bodem niet fair vond te galopperen of 'm naar voren te schoppen hebben we uiteindelijk toch alles gesprongen (behalve de waterbak, maar dat had ik al voorspeld).
Nimber schreef:Ik vond het geen probleem om op tijd bij de start te zijn. Je kunt toch zelf de tijd in de gaten houden?Zo moeilijk is dat niet.Ik heb 10min bij de trailers los gestapt en gedraafd. Toen naar de start.daar moesten er nog 6 voor mij van start.Daar mocht je ook buiten het losrijdveld rijden dus daar gestapt tot ik aan de beurt was.Je werd ruim op tijd omgeroepen.
Maar ben ontzettend trots op mijn mannetje, mooi foutloos.. Alleen bijna 2x eraf gevallen haha, bij het water en de brug natuurlijk (die ik heeeel eng vond
) Dus werden we 1e van de eerste groep paarden
Remember schreef:Zeph schreef:Ik heb idd ook absoluut geen spijt dat we wel gegaan zijn. De bodem was helemaal niet ernstig, als je je tempo aanpast was het goed te doen...
Het zal wel aan mij liggen, maar ook in rustig tempo was de bodem prut. Tris kan echt heel wat hebben, maar hij hield continu in. Zeker bij al die greppels, en bij veel hoge sprongen was het helemaal aan gort getrapt. Ik heb alle heuveltjes/geultjes in stap gedaan en verder aan een lange teugel gedraafd en vaak niet eens op de hoge sprong aangereden.
Voor ons was het de eerste keer crossen, maar Zinedine vond het al heel erg leuk en wilde steeds galopperen (wat van mij maar af en toe mocht, want wil toch niet met een kapot paard over de finish komen.
). Alleen uiteindelijk maakte ze sprongen over van die soort heuveltjes/geultjes, lag er daardoor ook nog bijna naast.

Simmie schreef:Datum en toelichting op wijzigingen
Deze regels en richtlijnen gelden vanaf 1 april 2006. Topics of reacties die niet aan de regels voldoen zullen zonder bericht verwijderd of gesloten worden. Dit zal ook bij wijzigingen van deze regels gebeuren.
Richtlijnen
1) Respecteer de mening van anderen. Als je het niet met je voorganger in een topic eens bent, onderbouw dat dan goed, en doe dat beleefd.
2) Topics worden niet op verzoek gesloten als de reacties niet aan de verwachtingen voldoen. Realiseer je dat je, als je een topic plaatst, reacties kunt krijgen die niet stroken met je verwachtingen. Als je niet tegen (opbouwende) kritiek kunt, kun je beter geen topics openen.
3) Een paar foto’s ter illustratie van je bericht zijn toegestaan, tot maximaal 2. Het is ook niet toegestaan om meerdere berichten met foto’s te plaatsen. Meer foto’s zullen worden verwijderd. Deze regel geldt ook voor het HK topic.
4) Verzameltopics zijn niet toegestaan en zullen op slot worden gezet.
5) Om te voorkomen dat het aan het begin van het SGW-seizoen volloopt met voorbesprekingstopics, van wedstrijden die pas veel later in het seizoen zijn, mag er maximaal 1 maand vóór de aanvangstdatum van een SGW een voorbesprekingstopic geopend worden. In de titel dient de datum van de wedstrijd vermeld te worden, dus bv, Chaam 29 maart - voorbespreking.
6) De verslagentopics van de gereden wedstrijden blijven maximaal 2 weken ná de wedstrijddatum open om je verslag in neer te zetten. Daarna gaan ze op slot. De starttijden-topics gaan direct, na afloop van de wedstrijd op slot.
7) Het is niet toegestaan om, in welk topic dan ook, verzoeken tot het maken van foto's te doen. Als iemand aangeeft foto's te willen maken dan is melding daarvan in het voorbesprekingstopic toegestaan. Wil je graag dat die persoon foto's van je maakt, stuur de betreffende bokker dan even een pbtje. Dit om de topics overzichtelijk te houden en niet vol te laten stromen met berichten als "wil je van mij ook foto's maken?" Hetzelfde geldt voor vragen in de trant van "heb je toevallig van startnr. .. ook foto's gemaakt?" Stuur een pbtje aan degene die foto's heeft gemaakt! Verzoeken in de topics worden verwijderd!

Nimber schreef:Ik vond het geen probleem om op tijd bij de start te zijn. Je kunt toch zelf de tijd in de gaten houden?Zo moeilijk is dat niet.Ik heb 10min bij de trailers los gestapt en gedraafd. Toen naar de start.daar moesten er nog 6 voor mij van start.Daar mocht je ook buiten het losrijdveld rijden dus daar gestapt tot ik aan de beurt was.Je werd ruim op tijd omgeroepen.
Sas hoe heb jij gereden? Ik heb jou niet gezien maar ik vodn het heeel spannend in de cross
!
door een boom wortel wat uit stak en paard kwam er achter mijn zijn hoef.. maar even na het paard gekeken en zijn oren gingen gelijk weer na voren en liep goed, dus rustig verder gereden, en de cross verder foutloos uit gereden en 10 sec te laat binnen, en was nog goed voor een 1e prijs
super tevreden dus!
hij wou mij niet tussen die spandoeken met reclame door, en stond toen recht op en draaide 2 keer rond en reed verder.. maar dat had nog niks met een hindernis te maken, beetje raar dus, maar goed toen was ik 6e en waren 5 prijzen en toen straks kreeg ik telefoontje dat ik alsnog prijs had, en dus een 6e prijs alsnog!
maar goed het ging mij om de ervaring van het paard, en dat is goed gegaan!
op dat moment hield ik mijn hart vast i.p.v de teugels
haha..
Daardoor enorm hard met mijn knie tegen een boom gereden waardoor ik nu met een gekneusde knie zit die dik en blauw is en zeer pijnlijk.. maar door de adrenaline ben ik gewoon doorgereden.
Je blijft tenslotte dressuurpaard...
. Stro heb ik ook laag gesprongen, want dat had ze nog nooit gedaan. Brug niet gedaan. Nummer 13 vond ik erg moeilijk, ik kwam telkens niet uit bij het lijntje tussen de eerste en de tweede. Wel hoog gesprongen. Erg gelachen bij de waterbak. Ik kwam in een vlotte draf aanrijden, en draafde mooi door. Paardje keek al naar de afsprong en toen.. zag ze het water. Dus ze ging plots op de rem! Nogmaals aangereden, dit keer met een reuze sprong het water in. Eenmaal in de waterbak stond ze stil en liep ze in een heel langzame stap naar de opsprong en sjokte de opsprong op. Erg grappig 
We hebben superfijn gereden. (nr 6 en 7)
. Nowie was zo de omgeving aan het bewonderen dat ze niet door had dat er ineens een hindernis voor der neus stond
4 en 5 hoog gepakt. Nowie ging in de landing bij 5 op der knieen leek wel, maar ze liep zelf al door. Ze heeft daarbij wel op der tong gebeten dus ze had rood schuim
Posters waren verbaasd dat mijn zus er nog op zat. 6 voor Nowie laag gepakt om te kijken of ze niet geschrokken was. 7 (dubbel ging echt super) en 8 weer hoog, 9 was ons dan weer te gek voor onervaren paarden dus daar laag gepakt. Het heksenoog was echt grappig. Cheeka nam een soort duikvlucht maar der nek naar voren, oren helemaal plat heel aerodynamisch
De brug overgeslagen, al was die greppel naar beneden voor de zandzakken ook best stijl. In een rustig drafje er naar toe maar ze nam een sprong en ze maakte van de zandzakken daardoor een soort in-uitje. Teugels half los, maar ze liep vrolijk verder 
14 laag
Ging dus gewoon in galop naar benden
En ik maar denken achterover achterover 

Maar gewoon onverstoorbaar verder lopen, dus lekker hoog gepakt. Foto was leuk en die van Nowie ook dus die hebben we allebei gekocht
De laatste ook hoog gepakt.