[SGW] Indoor cross Wanroij 2010

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 14:53

ik heb me afgemeld...paard en ik hebben nog een kneuzing van vorige week donderdag...ik had nog hoop dat het wel meeviel...maar helaas, mijn ribben zijn nog te gekneusd, en iedere ochtend heeft coopie een dik been van de nacht, dus dat riskeren we maar niet..(overdag trekt het wel weg)..
ik baal als een stekker..had eindelijk gehoopt er een keertje bij te zijn, mar helaas..hopelijk volgend jaar.

Sim

Re: Indoor cross Wanroij 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 17:09

Ontzettend jammer Maddie.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 12:19

Dat is echt jammer Maddie, veel beterschap voor jou en je paard :(:)

Ik bedacht me vandaag iets heel doms, mijn moeder is alrijd mijn vaste voorlezer en groom, maar zij moet zaterdag werken en ik ga dus met mijn stiefvader die niks van paarden weet, nu kan ik best mezelf groomen, maar mezelf voorlezen gaat niet :Y) .

Is er iemand die mij zaterdag om 11.36 wil voorlezen (of zelf een voorlezer heeft die dan tijd heeft)?

Natuurlijk kan ik op zaterdag ook ter plekke vragen aan iemand of diegene me wil voorlezen, maar je zult maar net zien dat er niemand tijd heeft en degene voor me zijn proef uit zijn hoofd rijd ofzoiets...

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 15:14

Evie_Bandido schreef:
Dat is echt jammer Maddie, veel beterschap voor jou en je paard :(:)

Ik bedacht me vandaag iets heel doms, mijn moeder is alrijd mijn vaste voorlezer en groom, maar zij moet zaterdag werken en ik ga dus met mijn stiefvader die niks van paarden weet, nu kan ik best mezelf groomen, maar mezelf voorlezen gaat niet :Y) .

Is er iemand die mij zaterdag om 11.36 wil voorlezen (of zelf een voorlezer heeft die dan tijd heeft)?

Natuurlijk kan ik op zaterdag ook ter plekke vragen aan iemand of diegene me wil voorlezen, maar je zult maar net zien dat er niemand tijd heeft en degene voor me zijn proef uit zijn hoofd rijd ofzoiets...

Mijn voorlezer kan je wel helpen, Ze heeft een gebroken pols en kan zich verder dus weinig nuttig maken :D
spreek me zaterdag maar ff aan. Ik ben Bianca Schoenmakers en moet om 10.19 dressuren met een bruine merrie.
Ik rij met een springzadel en heb een groen kraagje aan m'n zwarte jasje, op m'n dekje staat Stal Dings. (moet je vinden zijn toch? ;) )

Sabertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 15:22

Ik wil ook mijn moeder wel vragen, ik moet twee starts na jou. Ze is er dan toch wel al denk ik.
Ik rij met een schimmel, helaas met een springzadel (dressuurzadel moet nog gemaakt worden).
Spreek me maar aan als het nog nodig is.

sfranken

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 16:16

Ik wil je ook wel voorlezen. Ik ben misschien wat makkelijker te herkennen omdat ik op een dressuurzadel rij :+ (geintje)

Ik moet al om 10 uur en daarna wachten op het springen. Dus ik denk dat je wel een voorlezer vindt.

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 16:57

balen maddie!
Succes aan de deelnemers! Ik kom zondag een kijkje nemen!

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 17:10

sfranken schreef:
Ik wil je ook wel voorlezen. Ik ben misschien wat makkelijker te herkennen omdat ik op een dressuurzadel rij :+ (geintje)

Hey, da's opvallend! *\o/*

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-10 22:37

Ik denk niet dat iemand dit nog leest, jullie liggen vast braaf op tijd op bed, maar heel erg bedankt alle mensen die willen voorlezen!

Ik zal even rondkijken of ik iemand van de beschrijvingen herken, schoentje is denk ik wel te kerkennen aan het dekje en Sabertje zie ik waarschijnlijk wel met losrijden, dus dat moet wel goedkomen.

Ik heb er zin in :D !

edit: Aangezien mijn stiefvader geen verstand van paarden of proefjes heeft maar wel mooie foto's kan maken, vraag ik wel of hij ook foto's wil maken van de mensen die ik herken

sfranken

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 21:57

Iemand enig idee wie de fotografen waren die er waren?

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 07:54

En, hoe is het gegaan???

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 12:45

Met mij goed! :D
Ik was 4e in 't B met Zellie, die haar 1e cross liep. Ze was 11e na de dressuur, foutloos gesprongen en foutloos binnen de tijd in de cross.

In 't L was ik 1e en 2e! *\o/*
Na de dressuur en springen stond ik 2e en 3e met Zazoe en Stippie. De leider van het klassement had heel veel tijdfouten in de cross dus toen schoof ik met allebei een plaats op. Dit was voor Zazoe z'n 3e cross en hij heeft ze alle 3 gewonnen! Crosstalentje!
M'n 3e paard in 't L was 9e na de dressuur. Hij had erg veel spanning in de dressuurproef, was voor hem ook te 1e keer tussen de hekjes ipv erover heen. Foutloos gesprongen en 2 tijdfouten in de cross.

En wie heeft er foto's gemaakt?

sfranken

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 17:00

Ook ik ben erg tevreden. In de dressuur was hij super braaf. Had ik niet verwacht, tussen de hekjes en met de crosshindernissen langs de kant. Naar mijn mening was de proef te braaf (was heel blij maar voor een goede proef te weinig actie) maar de jury zette me toch 2e met 198 punten.
Springen foutloos en in de cross alleen wat tijdfouten. Zodiack sprong zonder blikken of blozen de cross rond!! Alsof hij nooit anders heeft gedaan. Ik was echt blij verrast. Had de eertse prijs.

Maarre dus niemand die weet welke fotograaf?

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 18:12

Berdien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 18:24

Gefeliciteerd sfranken en schoentje!

Mijn dressuur ging wel redelijk. Er zaten wat foutjes in en cyrano was erg fris, had wel wat meer verwacht als 184 punten, maarja dat is jurysport :) en foutloos gesprongen.
En zondag ging de cross echt superfijn :D en we waren 2 plekjes gestegen na de cross, had nog 2e prijs. (L pony's)

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 23:08

De cross ging ontzettend fijn, ik was nogal zenuwachtig voor o.a. de puntjes die we nog nooit hadden gedaan en de smalle huisjes.
Maar Bam ging echt super, trok overal lekker op aan en sprong ook de puntjes zonder blikken of blozen *D , ik was bang dat ie er langs zou springen, dus heb ze redelijk naar het midden genomenen ik had verwacht dat hij wel zou kijken en enigzins afremmen, maar nee hoor!
De "brug" had ik alleen verkeerd ingeschat, we vlogen er in galop overheen maar naar beneden verloren we het evenwicht, en het smalletje dat 2 galopsprongen verder stond hebben we zonder beugels genomen :o , daarna even gestopt en beugels aangedaan en weer verder gereden.
De driesprong ztond wel heel krap bij 17b en 17c, die hebben we als in-uitje gesprongen !
Uiteindelijk het hele parcours foutloos uitgereden en een halve seconde tijdsoverschrijding, goed voor wel 0,2 strafpunt . Ik heb niet voor de tijd gereden, ik vond het belangrijker om met Bam even met veel vertrouwen het nieuwe seizoen in te gaan, hard gaan we buiten wel proberen.

De dressuur ging goed, maar was erg braaf, toch goed voor 193 punten en een 4de plaats in het klassement.
De plaatsing weet ik nog niet, niet bovenaan in ieder geval door dat stomme balkje , na het springen stond ik 10de en ik zal waarschijnlijk nog wel een paar plaatsjes gestegen zijn.

Ik merkte wel dat ik niet zozeer wat aan mijn paard zijn conditie moet doen, maar aan die van mezelf , ik ga dan langzamer rijden omdat ik erg moe ben en alles heel snel lijkt te gaan, Bam die wil wel harder.

Ik heb trouwens nog foto's van jou schoentje, van de dressuur in de B. De fotograaf die in de bak foto's maakte was van fotoevents.nl maar daar staan nu nog niet alle foto's op, wel van de L-paarden en m-pony's geloof ik.

patsmu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 08:19

Gefeliciteerd allemaal.
Bianca wad een gaaf dier die schimmel. Net pipi zijn paard.
Ik weet dat Jarno uit Uden foto's heeft gemaakt maar die ging weg toen de M pony's begonnen.
Er zat toen nog wel een fotograaf binnen die aan het fotograferen was. Geen idee wie het was.

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 21:16

Evie_Bandido, 17B en C was ook een in-uitje :D
Ben benieuwd van m'n dressuurfoto's van jou, kan niet veel soeps zijn, liep niet geweldig! ;)

Dank je Berdien en patsmu.
Stippie is geen schimmel, maar een panterbonte :) Hij heef al eens voor Pipi Langkous paard gespeeld met mijn groom Albertine.

Afbeelding

Leuk hè!

De andere foto's staan op: http://www.mijnalbum.nl/Album=RAV7LDZV

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 21:23

proficiat schoentje en sfranken, knap gedaan!

E_B, netjes hoor :j

sfranken

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 21:34

Geweldige foto's schoentje!!!
Wij hebben ons zaterdag ook verbaasd over hoe wit die was.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 22:04

De dressuurfoto's zijn er maar een paar, de camera kreeg kuren, maar ik zal ze nog even op de computer zetten.

Ik vond trouwens dat panterbonte paard ook erg gaaf, (dalmatier-paard werd er in de kantine gezegd :Y)), ik hou niet zo heel erg van stipies en vlekkies, maar panterbont vind ik echt stoer!

Maar ging dat paard nou echt stilstaan om te poepen tijdens de proef, of was je nog niet begonnen ofzo :?

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 08:19

Waar blijven de uitslagen? Online op de site staan die van vorig jaar nog......

Wat een leuk paard Schoentje!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 10:56

De uitslagen staan iig al op startlijsten.nl

De bokkers hebben het goed gedaan!

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 13:20

Ze staan ook op eventingsport.com. Bokkers hebben het zeker goed gedaan!

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 13:53

Nu wel ja! Fijn, wilde toch wel even bijlezen!

Goede resultaten van de Bokkers!