rowo schreef:Vrijwillig verlaten is dat normaal gesproken
Ik heb gister een hoog oplopende discusie gehad waarom ik de cross MOEST verlaten, en nu
staat er dus bij de uitslagen "vrijwillig verlaten"!!
Dat wilde ik helemaal niet en hoefde van bepaalde personen ook absoluut niet. Er was alleen 1 man
die zij dat ik mijn nummer moest inleveren en gediskawalifiseerd was. Heb nog verhaal gehaald bij de desbetreffende persoon.
Ik had dus toch door mogen rijden??

Echt onwijs balen! DAt beest leefde echt voor de cross, die sprong alles wat je hem voorzette.
Ik vond het een mooi aangekleede cross. Wel besloten om bij 4 niet de 2 puntjes te doen, aangezien ik Nika nog steeds niet zo goed kan opsluiten aan de rechterkant met mijn hand. Het water vond ik weer niet fijn aanrijden, maar ja, en de combinatie van picknicktafel, bolletje, picknicktafel vond ik ook pittig, dus daar ook besloten het alternatief te doen.
Springen was ikzelf erg aan het terug prutsen, waardoor ik erg krom de 1e dubbel in reedt, maar Nika redde me door toch door te gaan. Wel 2 balken, maar in ieder geval rond. Bij de DA was alles goed dus mochten we van start. Hindernis 1 was ze even aan het prutsen met het weg gaan, maar uiteindelijk toch goed. Ze was het eerste van de stuk wel erg moeilijk terug te rijden, op hindernis 4A dus een dikke misafstand en een stop, daarna opnieuw aangereden en hierin per ongeluk de B sprong van de B-paarden meegenomen 
bijna iedereen alternatief.
(fjoew!)