[SGW] SGW Neede - Verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LisaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 14:11

rowo schreef:
Vrijwillig verlaten is dat normaal gesproken :)

Ik heb gister een hoog oplopende discusie gehad waarom ik de cross MOEST verlaten, en nu
staat er dus bij de uitslagen "vrijwillig verlaten"!!
Dat wilde ik helemaal niet en hoefde van bepaalde personen ook absoluut niet. Er was alleen 1 man
die zij dat ik mijn nummer moest inleveren en gediskawalifiseerd was. Heb nog verhaal gehaald bij de desbetreffende persoon.
Ik had dus toch door mogen rijden??

Quinn

Re: SGW Neede - Verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 15:24

Waar zaten de stijljury's gisteren bij de B paarden weet iemand dat??

Heleen_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 16:41

Volgensmij bijh hindernis 6 (na het water) en bij die zandweg, hindernis 14/15.

Kauwgom

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 16:45

rowo schreef:
Zo slecht is dat nou ook weer niet toch?

was niet heel slecht ofzo maar niet verdiend daar baalde ik wel van ik vond echt dat zie met iets in de 170 hadden moeten geven maar ik ben ook wel blij met deze punten :D
van Isa hoor ik hier ook niks meer :o

IndianSummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 16:51

Wij hadden vandaag 4e prijs in het L paarden, dus op naar Ysselsteyn! :D

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 17:14

hier een kort verslag je van mij want heb geen zin om te typen
ik had 180 met dressuur springen was ik foutloos
cross had ik een stop op 2 nouja hij wilde niet in de buurt komen van het paard haha.. en een stop op het water er stonden veel mensen nog in de weg die allemaal aan het wegspringen waren omdat er niet gefloten was en toen overviel het water hem een beetje daarna ging die super..
rest van de hindernissen gingen super was iets van 20 sec over tijd.. niet echt veel na 2 weigeringen.. maar was trots op hem want vele hindernissen hadden we nog nooit gesprongen

iedereen gefeliciteerd met jullie prijzen en iedereen die niet zo'n succes heeft gehad.. volgende keer beter

Heleen_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 18:03

Ik vond dat er bij de waterbak erg slecht werd gefloten! Vaak was het paard al bijna om de bocht voordat ze een keer floten!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 18:13

Bij mij floten ze bij de waterbak wel heel erg vroeg...

@ joyce: nogmaals gefeliciteerd!

@ itsme: jammer van je weigeringen. Verder wel een goed gevoel dus?

@ lisaB: waarsch is het nu te laat, maar wel erg balen hoor!! Misschein even mailen met de vereniging of het echt Vrijwillig Verlaten is?

Gister kreeg ik helaas ook nog te horen dat mijn vorige pony, waarmee ik L crosste en nieuwe eigenaren M, is ingeslapen. Hij was ondertussen alweer verkocht naar anderen mensen maar helaas hebben hun er niet lang van mogen genieten |( Echt onwijs balen! DAt beest leefde echt voor de cross, die sprong alles wat je hem voorzette.

Heleen_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 18:26

He gadver, dat is geen fijn bericht..

Ja misschien waren ze soms wel op tijd hoor. Maar heb er gister en vandaag een tijdje gestaan en toen floten ze best laat.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 18:32

@ jantine: lees nu pas je verslag... Wat onwijs balen zeg! En idd wat Simmie zegt, voor Diepenheim zou ik dan nog ff een training pakken. Nu voor Neede ging dat niet ivm de pijn etc, maar voor je vertrouwen is dat denk volgende keer wel goed!

Op naar de volgende keer. DAt vertrouwen komt wel weer! Je hebt tenslotte een behoorlijk val gemaakt :(:)

ilovejamai

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 18:35

Nou hier even een kort verslagje van vandaag:

Dressuur ging wel lekker. alleen de punten vielen wat tegen 184 maar stond nog 4e
springen was ik foutloos.
cross ook foutloos uitgereden en binnen de tijd!
een 1e plaats!
er zijn maar 2 in de M pony's die de cross foutloos hadden gereden. en maar 1 binnen de tijd (ik dus!)
ik ben echt super tevreden over vandaag
& op naar de volgende cross! :D :D

Tierania_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 18:53

Gefeliciteerd super gedaan :)

Heleen_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 18:58

Gefeliciteerd!

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 19:00

Veel goede verslagen gelezen, voor deze mensen: Gefeliciteerd!!
@Tientjeh: Toch goed dat je hebt doorgezet! Maar snap je goed hoor!
@Ratjelover: Balen dat je paard niet meer wou. Volgende keer weer beter!
@Tierania: Balen dat je een hindernis vergeten bent.

Ik was vanmorgen al vroeg in Neede en uiteindelijk eens van de 'goede' kant gekomen. Eerst maar eens cross gelopen in het half donker :+ Ik vond het een mooi aangekleede cross. Wel besloten om bij 4 niet de 2 puntjes te doen, aangezien ik Nika nog steeds niet zo goed kan opsluiten aan de rechterkant met mijn hand. Het water vond ik weer niet fijn aanrijden, maar ja, en de combinatie van picknicktafel, bolletje, picknicktafel vond ik ook pittig, dus daar ook besloten het alternatief te doen.
Met dressuur was Nika niet zo fijn als vorige week, maar toch nog 172 punten ;) Springen was ikzelf erg aan het terug prutsen, waardoor ik erg krom de 1e dubbel in reedt, maar Nika redde me door toch door te gaan. Wel 2 balken, maar in ieder geval rond. Bij de DA was alles goed dus mochten we van start. Hindernis 1 was ze even aan het prutsen met het weg gaan, maar uiteindelijk toch goed. Ze was het eerste van de stuk wel erg moeilijk terug te rijden, op hindernis 4A dus een dikke misafstand en een stop, daarna opnieuw aangereden en hierin per ongeluk de B sprong van de B-paarden meegenomen :o Daarna nog wel verder gereden, wist niet zeker of ik er dan uit moest eigenlijk. Op het water nog een stop, maar daarna goed en daarna kon ik haar steeds fijner gaan rijden. Zeker vanaf hindernis 7 had ik fijne afstanden en was ze beter te rijden. Uiteindelijk dus toch een goed gevoel aan overgehouden en weer trots op mijn kleine meid :D
De foto van de waterbak was helaas niet mooi, ze waren net te laat. Ben nog wel andere fotograven tegen gekomen tijdens de cross, maar ik weet niet wie dat waren.

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 19:27

Tientjeh, wat vervelend joh!! Volgende keer beter..

JN: Fijn dat je een goed gevoel had :D

Viool had er zin in vandaag.
Dressuur ging lekker, stond eerste met 202 punten. (het kwam er eindelijk eens zo uit als ik dat wilde :))
Met springen twee balken in de eerste dubbel...geen idee waarom?
In de cross ging het echt super!! Ze vond het weer reuzeleuk en ik kon haar goed bij me houden als het moest. De punten wel op 1 galopsprong, maar 9 meter is nou ook niet echt een fijne afstand vind ik.
Uiteindelijk een eerste prijs :D

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 19:33

@Renske: Ik zag je nog op het water en dat zag er erg goed uit! Gefeliciteerd met je 1e prijs, jij hebt echt een lekker seizoen dit jaar!!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 19:45

Mooie uitslagen allemaal :D

Jantien jammer man!!! maar idd wel knap dat je door gereden bent, en gewoon een training mee pakken voor je vertrouwen!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-09 20:34

Gefeliciteerd Renske!

Nadua

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 20:41

Gefeliciteerd Renske!

Nog even mijn verslagje. Ben eigenlijk wel tevreden met mijn resultaat!!
Dressuur 189 en geloof 5e. Springen was ik foutloos.
Cross vond ik de 2 punten van hindernis 4 erg lastig en ook 12ab en 13. Toch had ik besloten om nergens alternatief te nemen. Ik wil immers leren door het gewoon te doen.
Ik zat erg over de punten in, maar ging er heel mooi in een rechte lijn doorheen. 12ab ging ook goed, zelf het smalletje lukte, alleen had ik net iets teveel tempo en kwam met moeite de wending door naar 13, waardoor ik helemaal scheef voor de sprong kwam en voor Jack eigenlijk onmogelijk om hem te springen, dus een volte gedraaid en toen erover. Helaas reed ik niet iets verkeerd (had 14 ff vergeten) waardoor ik veel tijdfouten had.
Maar ben er heel blij mee, zo voor de 2e keer int L :D

Ik ben ook benieuwd naar foto's ofzo :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-09 20:47

Goed gedaan dan toch Nadua? Zo voor de 2e keer.

Benthe, als je een sprong van een andere klasse neemt ben je gediskwalificeerd. Ik weet niet zeker of het regelement zegt dat je dan ook direct moet stoppen (dacht het niet), maar er volgt wel uitsluiting van het klassement.
Zag op de uitslagen dat je idd een D achter je naam hebt.
Zag overigens ook dat Amber een D had, echter al bij het springparcours. Wat sneu! Net nu ze zo lekker ging!
Am, watskeburt???

Nadua

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 20:51

Ja ik ben er heel tevreden mee, we moeten alleen gewoon nog wat handigheid krijgen id technische lijntjes (waaronder smalletjes)
Ik vond het wel heel stoer van mezelf dat ik wel de punten had genomen, want die nam vrijwel niemand, :P bijna iedereen alternatief.

Ik weet wel wat er gebeurt is met amber, maar weet niet of ik het mag zeggen?

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 21:35

Ik ben volgens traditioneel recept weer uitgebeld in het springparcours (in de M). :n -O-

Benthe en Amber gesproken, en misschien nog wel meer…
(ik weet ook wat er met Amber gebeurd is, maar laat haar maar lekker zelf vertellen :-) )

Ik ga nu de andere verslagen lezen…

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-09 21:56

Ach jee, Marieke. Wat kl0te joh! :(:) Had idd gezien dat ook jij een D had bij het springen. ;(
Van de winter lekker veel parcoursen gaan springen!!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 22:01

Lees hier veel goede, maar ook minder fijne verslagen.

Ah balen Marieke! :(:)

Toppie Marije, voor de 2e keer!

Heb Am maar gesmsd.. weet niet hoe of wat.. wel balen -O-

Super Renske!

Corien vergat bijna een hindernis hihi, achja, sh*t happens, gelukkig wees de jury je erop.
En 2 mensen die 9 voorbij zijn gereden, hmm, kan erover meepraten, vergeet ook wel eens een hindernis :o

Als je gediskwalificeerd word in de L of hoger, krijg je dan -2 wp? -O-

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 22:31

Het is best raar dat je dan die hele cross loopt, tot in detail plant (die grote trakhener net links van het midden springen, alle lijntjes en alternatieven uitgedacht, de hindernisjury van de waterbak nog gevraagd of hij, indien nodig, wil zeggen 1e weigering, 2e weigering, zodat ik op tijd kan stoppen enz. enz.) en dan kun je die hele cross niet rijden.
Die trakhener vond ik nog zeer indrukwekkend, maar hij wordt wel elk jaar makkelijker dus als ik hem straks een keer echt mag springen dan is er niets meer van over. _O- (fjoew!)
Die waterbak had ik echt graag gesprongen, ik ben heel benieuwd hoe hij dat doet. Hij heeft nog nooit zoiets gesprongen maar hij springt prima afsprongen en doet ook makkelijk water, dus ik ben benieuwd hoe hij zo’n combinatie doet. Je kunt hier zeker niet komen trainen?