asbadedas schreef:Andere laarzen??? Wat voor laarzen heb je dan in godsnaam aan als ze niet mogen? Regenlaarzen?
Dat weet ik niet zo, maar de meiden die met mij mee waren zeiden dat.
Ik was te druk bezig met trots zijn op mijn meissie.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Natalie1993 schreef:regenlaarzen
!
Ik snap dat een bitje stoort, maar het maakt verder toch niet uit wat iemand voor schoenen aanheeft, als het maar gemaakt is voor paardrijden?
).
hetismij schreef:Dan issie vast daarna afgezet met lint, omdat dat toch niet de bedoeling was. Was wel jammer had ook liever die tweede boom ook erbij genomen (was dezelfde boom als in de indoorcross) want dat was een veel betere lijn als die grote bocht die ik er nu omheen moest maken
, aangezien je in het L een nette lijn krijgt
.

Volte gereden, maar toen was Vorstin weer uit haar doen (denk ik). Ze wilde niet over C heen. Op de achtergrond hoorde ik iemand zeggen: "Je moet eruit", maar ik heb gedaan of ik niets hoorde. Ben langs C gegaan, Vorstin een flinke schop gegeven, en toen ging ze weer. Bij het afsprongetje nam ik teveel terug en stond ze snuivend stil. De witte rand was ook erg eng natuurlijk
Ze ging toch, en daarna weer een flinke schop gegeven en ging ze weer. Bloemenhaag was een fluitje van een cent. Toen ik het water in zich zag komen heb ik haar gelijk teruggenomen. Net voor de heuvel (voor je het water ziet) heb ik haar weer aangespoord en met de stem aangemoedigd. Helaas stond ze toch stil voor de waterbak, ze vond hem echt heel erg spannend. Vanaf de inloop wilde ze eerst ook niet, maar daar heb ik haar door kunnen drukken. De rest van de cross ging weer prima

Je mag wel trots zijn op je jonkie 
Het gaat goed met jullie!
En verder helemaal super!

. Ik weet nog steeds niet waardoor het nou kwam, helaas.
. Ik vond het ook nogal vreemd dat ze op zaterdag af moesten...
Ik heb van Michiel of Rom nooit iets gehoord over mijn beugels, maar ik ga het de volgende training eens uitproberen! Heb je me zien rijden in W'werf?
zat bij de spoorwegovergang. Ik denk nou je bent vast goed gegaan want je bent al tot zover gekomen.
. Ik stond met degene waar je niet die woorden mee had, hij had me wel goedgeholpen want stond op een kruispunt waar ik onmogelijk iedereen op het pad kon zien.
Ik was echt helemaal met mijn hoofd bij Vorstin. Hoe zag het eruit? Een beetje netjes of ongecontroleerd?