Je kan er eens een PB naar een Modje aan wagen... volgens mij doen zij de starttijdentopics.
De startlijst veranderd inderdaad nog regelmatig.
Sim
Geplaatst: 05-10-09 18:38
Zodra de definitieve startlijst er is zal ik een starttijdentopic openen. Als iemand het eerder in de gaten heeft dat de definitieve tijden er op staan dan ik, pb me dan even!
Ik heb me afgemeld trouwens. Ik zei al dat ik eigenlijk wel wist dat het niet meer ging lukken. Baal wel, dit is al de zoveelste keer dat ik Nijeberkoop moet missen. Hopelijk zit het ons volgend jaar wel mee!
@puera: Voor de cross en zeker na deze week regen lijt mij het verstandiger om haar rondom op ijzers te zetten. Zou zonde zijn als zij geblesserd raakt of het vertrouwen kwijt raakt.
Puera
Geplaatst: 10-10-09 16:16
De hoefsmid is 2 weken terug net geweest...
Op zich is ze redelijk stabiel op gras... heb ook wel eens rond deze tijd blootsvoets op gras gesprongen, maar dat was in een gebied met zandgrond.
Lappie_Lap
Geplaatst: 10-10-09 17:54
2 jaar geleden was het op gras ... en erug nat en omgeploegd. Die kleine Lady batste d'r met veel power doorheen Met helemaal geen ijzers overigens ... maar ze staat erg vast ter been
edit: Maar als vorig jaar het springen op 't maisveld was ... was de dressuur toen op het gras?
Hihi, dressuren met die E van mij op 't bouwland was feest ... die associeert dat dus met crossen (wat ze hier thuis altijd mag) en dus al helemaal niet met netjes tussen de hekjes lopen
Ben ook redelijk vroeg klaar, maar hoef ook niet eare betyd van huis
Wij gaan al 2 dagen eerder met de paarden die kant op, we logeren in een hotel met stallen op 10 min afstand. Lekker makkelijk en we kunnen nog mooi wat door de bossen rijden. Alleen kan onze vaste groom daardoor niet mee, we zullen daar dus iemand moeten vinden die ons voor wil lezen.
hesterv
Geplaatst: 11-10-09 10:23
Simmie schreef:
Staat de definitieve lijst dan al online?
Hmm nee dat niet, staat nog voorlopige startlijst bij.
@ Heleen ... 2 dagen eerder al, dat is vroeg. Of moet je toevallig in Friesland zijn om paarden te behandelen?
heleenxx
Geplaatst: 11-10-09 13:50
Nee, we combineren het met een paar dagen rijden door de bossen. We gaan zondag pas weer naar huis. Toevallig moet ik morgen wel naar Nijeberkoop om paarden te behandelen Dus ik heb het heen en weer deze week.
reeskees
Geplaatst: 11-10-09 17:42
Ben ook van de partij bij de L paarden. Mag lekker uitslapen
@Puera, de laatste jaren is het springen altijd op gras, maar de ondergrond is zand. De hindernissen staan meestal wel behoorlijk ruim vanelkaar af en met scherpe bochten valt het ook wel mee. Bovendien staat het op ienieminihoogte. Dressuur was vorig jaar op gras, maar de jaren daarvoor op maisland.
@Heleen, leuk om er gelijk een minivakantie van te maken.
Thanks Reeskees, da's fijn om te lezen. Met een zandondergrond komen we een heel eind. De dressuur verwacht ik weinig problemen mee... reed voorheen altijd op blote voeten.