[SGW] SGW Gorssel - Verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-09 20:25

Ook terug na een lang dagje, met een goede afloop :)

Dressuur was goed en fijn met 2 kleine foutjes, 211! Daarna springen, de bel ging en Fari werd behoorlijk hyper, 't was 1 van de lelijkste rondjes ooit maar gelukkig wel foutloos. Daarna de cross in; hindernis 1 en 2 zag ik ook een klein beetje tegen op, niet geheel eerlijk. 1 ging ook niet lekker maar vanaf daar ging het als een speer, heerlijk tempo, fijne afstanden alles voelde helemaal goed. 1 misstap in het water maar wel weer een fijne uitsprong. Het laatste pad heb ik zo ongeveer helemaal gedraafd ivm tijd :+ Uiteindelijk resultaat 1e :D

Verder lees ik veel tevreden mensen en ook heeeeeel hoge punten ;)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 20:25

Ook terug van een lange dag Gorssel. Nog wel tussendoor de paarden weggebracht, dat was wel fijn.

Ik had geen fijne proef op zich, 1 van mijn mindere zeg maar, toch nog 200pnt. Springen foutloos.
Ik vond hindernis 1 en 2 van de B echt totaal niet vriendelijk om in te komen :n Direct 2 lompe sprongen, die gewoon aan het eind thuis horen. Anyway, zetje wist niet wat haar overkwam en ging meters voor 1 al in de ankers. Toch door kunnen schoppen... REst van de cross was ze heel spooky en ging voor elke sprong draven. Wel ging ze direct het water in :D
Helaas 2 weigeringen aan gerekend gekregen en iets van 30sec buiten de tijd. Toch heel tevreden en ipv Zoë gaat Zetje weer mee naar Neede!

Ik zal morgen alle verslagen bijlezen, maar zag in Gorssel wel dat Renske gewoon weer 1e was. Echt top hoor en dat nog wel in de M EN Z!

Snoekiej

Re: SGW Gorssel - Verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 20:28

Gefeliciteerd Marloes! Netjes hoor!
Jammer van 1 en 2 Rowo, die waren inderdaad niet fijn. Wel fijn dat ze zo lekker het water inging :D Dit was een netjes debuut toch :)?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 20:32

Ik vreesde al wat voor 1, want die was gewoon niet fijn om in te komen. Maar dat ze zover van te voren stopte, had ik niet gedacht. Naja ik heb haar iig doorgekregen en ze heeft veel geleerd. Ze is nog maar 5, dus heeft nog een lange weg te gaan.

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 20:34

Gave foto's Snoekiej!

Ja, volgens mij is het ook een incident hoor, die stop op 1, was inderdaad geen simpele hindernis. En ik ben weer super tevreden dat de rest heerlijk liep!
M'n stijlpunten waren weer prima, dus inderdaad een winstpuntje erbij!

AnneOkona

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 20:35

Ik ook nog mijn verslag. ;)
's ochtend voreg weg, al om 5.00 uur, zodat ik vroeg kon crosslopen, en mijn moeder in die tijd kon invlechten.. :o

Errug blij dat we een fiets hadden meegenomen, zodat ik op tijd weer terug was.
Met mijn moeder afgesproken om na de dressuur nog even hindernis 4, 9-10 en 14 (molenwiek) te bekijken.
Dat waren volgens mij de hindernissen waar het mis zou kunnen gaan..

De dressuur ging (voor mijn doen) eindelijk goed. Op het einde weer wat spanning, waardoor de punten niet helemaal meevielen.
Ook de jury was het niet echt met elkaar eens. Bij iedereen zaten ze op 1 lijn, echter nu 11 punten verschil.
Jammer, want achteraf heeft dat me 2 plaatsen gekost.. :(:)

Het springen ging slecht, door een stomme fout heeft mij dat 1 balk gekost. Was niet nodig geweest.
Achteraf waren er velen die er niet foutloos uit kwamen. Kleine geruststelling.

Het crossen ging super. Alle lijntjes die ik wilde, klopten. Ik ging (erg) ruim van 9 naar 10, waardoor ik in 1 rechte lijn de gastank kon pakken. Hier kwam ze erg op terug. Bijna een stop, maar ik wist haar er met een tik en benen overheen te duwen.. ;)

De molenwiek ging goed, en verder geen echte moeilijkheden.
Moest nog wel iets in de remmen tussen 16 en 17, maar uiteindelijk 7 seconden binnen de tijd. Een goed gevoel voor een overstap naar de Z :D

Na de keuring stond de dopingcontroleur op ons te wachten.
dat zou ik ook doen als de hartslag voor de cross 42 is en na de cross 56... :D :D
Het was een nieuwe ervaring voor ons. Mijn moeder moest overal bij zijn aangezien ik nog lang geen 18 ben..
En gelukkig ging ze meteen plassen.

Uiteindelijk voor ons een goed resultaat en een 7e plaats!

Ik zag trouwens net dat de uitslagen op startlijsten staan. Ik krijg deze alleen niet geopend. Hebben jullie daar ook last van? :o

AnneOkona

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 20:40

AnneOkona schreef:
Ik zag trouwens net dat de uitslagen op startlijsten staan. Ik krijg deze alleen niet geopend. Hebben jullie daar ook last van? :o

Oeps al geopend.. :o :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 20:46

De uitslagen kloppen helemaal niet. Ik dacht dat ik helemaal als een van de laatste geeindigd was, maar nu ik zit te kijken naar de totaalscore,
ben ik toch nog 7e geworden van de 25!

Gefeliciteerd met je prijs Anne!

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 20:52

Foto4u heeft leuker foto's en meer dan die van leuk op de foto.

Prijswinnaars gefeliciteerd.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 20:53

Veel positieve verhalen gelukkig, gefeliciteerd allemaal!

Ik ben ook (net) weer terug, wat een lange dag zeg.
Dressuur ging wel aardig, lekker in een flinke hoosbui dus we waren meteen wakker.
Springen ging echt lekker, ik kan Jer tussen de hindernissen steeds beter regelen en dan maakt ie zijn sprongen veel beter af.
En dan de cross.. tja. Er zijn voor ons altijd 2 struikelblokken: de start en het water. Nu had ik een stop op hindernis 1, maar daarna ging hij echt super. Oortjes erop en gáán! Ook in 1 keer het water in, in het water wat twijfel omdat de zon erop scheen en toen keurig over het boompje eruit.
Ik vond de bocht na het water ook vrij lastig moet ik zeggen. Raakte bij hindernis 13 mijn beugel nog kwijt en kon hem niet meer vinden.. Moest Jer echt helemaal terugnemen maar gelukkig ging ie daarna weer vrolijk verder.

Ik heb de uitslag niet afgewacht, maar lees nu internet dat ik 230 punten had voor de dressuur en 7e ben geworden!! Jeeh. Ik denk dat de uitslagen niet helemaal kloppen maar goed. Ik ben tevreden!

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 21:05

noorwijdenes, dan heb je in ring 14 gereden? Dan was jou proef echt heel netjes! Verreweg de beste van de dag!
Martinev, ik heb je gezien! Jou paard liep idd wel lekker door, maar 2 anderen.. Die liepen echt op eieren, zo jammer!

AnneOkona

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 21:07

Snoekiej schreef:
De uitslagen kloppen helemaal niet. Ik dacht dat ik helemaal als een van de laatste geeindigd was, maar nu ik zit te kijken naar de totaalscore,
ben ik toch nog 7e geworden van de 25!

Gefeliciteerd met je prijs Anne!

Bedankt!
Gelukkig voor jou dat er "maar" 6 prijzen waren.. :(:)
Ga je naar huis, blijkt dat je na het bestuderen van de uitslagen, bergen geld mee naar huis had kunnen nemen, ha,ha :D :+
Alleen zonde van je stijlpunten! En dus je winstpunt. |( Waar stonden ze? Bij de waterbak en ..?

AnneOkona

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 21:09

Noorwijdenes schreef:

Dressuur ging wel aardig, lekker in een flinke hoosbui dus we waren meteen wakker.
Springen ging echt lekker, ik kan Jer tussen de hindernissen steeds beter regelen en dan maakt ie zijn sprongen veel beter af.
En dan de cross.. tja. Er zijn voor ons altijd 2 struikelblokken: de start en het water. Nu had ik een stop op hindernis 1, maar daarna ging hij echt super. Oortjes erop en gáán! Ook in 1 keer het water in, in het water wat twijfel omdat de zon erop scheen en toen keurig over het boompje eruit.
Ik vond de bocht na het water ook vrij lastig moet ik zeggen. Raakte bij hindernis 13 mijn beugel nog kwijt en kon hem niet meer vinden.. Moest Jer echt helemaal terugnemen maar gelukkig ging ie daarna weer vrolijk verder.

Ik heb de uitslag niet afgewacht, maar lees nu internet dat ik 230 punten had voor de dressuur en 7e ben geworden!! Jeeh. Ik denk dat de uitslagen niet helemaal kloppen maar goed. Ik ben tevreden!

Nee, volgens de uitslagen had je eerste moeten zijn!
In ieder geval gefeliciteerd!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 21:10

Jammer van mijn stijlpunten, maar daar maar ik me niet zo druk meer om. Ik kan naar de L als ik wil, en aan mijn stijl blijf ik werken. Heb er ook weinig aan als de locatie er niet bij staat en er ook verder niets van commentaar bij staat. Ze stonden bij de waterbak en ik denk bij die dubbel van hout.

Gefeliciteerd Noordwijdenes!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 21:12

AnneOkona schreef:
Noorwijdenes schreef:

Inderdaad, lekker slordig met de uitslagen. Gefeliciteerd met je eerste prijs Noordwijdenes!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 21:13

AnneOkona schreef:
Noorwijdenes schreef:

Dat is mijn fout... :D Ik moest voor de complete uitslag nog ff van alles overtikken omdat de formules niet goed mee werden gepakt als ik de uitslag van ring 14 plakte in een nieuw excel bestand. Heb de weigering neergezet bij de ruiter boven je... dat krijg je van ff snel iets willen doen!
Uitslag hing wel goed in de hal.
Maar lekker slordig? Je wilt niet weten hoe vaak we alles gecontroleer hebben, behalve de laatste complete uitslag dan.. :o
Laatst bijgewerkt door Sjaan op 13-09-09 21:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 21:15

Machie schreef:
Ik heb vandaag geschreven bij ring 14. Wel geinig, we hadden een brief erbij hoe we moesten gaan jureren. Als iets goed was moest een 8, was het echt niet goed een 2 of een 3 :D

Het was erg leuk maar ik vind het onbegrijpelijk dat er mensen zonder ijzers rijden... Met de regenbuien van vandaag en dan nog crossen :n

Daar was ik er een van, en zonder enig probleem ruim binnen de tijd gecrosst ;)
ik was dik tevreden 196 punten, een sneu balkje en heerlijk gecrosst. Uiteindelijk achtste en vijfentwintig euro(!) gewonnen. Op naar het L dus.

Noor waarom zou dat niet kloppen? Je had een stop op 1 toch? Je was idd zevende net voor mij
Oké snap hem al.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 21:17

Sorry Sjaan :o Maar in de laatste ringen staan er meerderen niet op volgorde toch? Bij mij klopt het helaas ook niet, ben 7e geeindigd ipv 20e. Begrijp wel dat het superveel werk is, en dat je uiteindelijk getallengek wordt. (Dat zou ik tenminste worden)

Gefeliciteerd Lielle! Gaaf super met Ojee zeg!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 21:18

Ik vond hindernis een absoluut niet dik wel kijkerig. twee was prima te doen en de rest was vrij simpel vond ik.

Morgen lees ik echt bij ben net thuis en bekaf.

yvonnepuntnl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 21:28

Hilde gefeliciteerd!!!!

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 21:29

Weet iemand hoe je de foto van evementenfoto kan halen? ik weet dat het met paint kan maar dat heb ik niet |( . er staat 1 foto op die ik graag wil bewaren maar niet mooi genoeg is om te bestellen.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 21:32

Renske, wat goed!!! Gefeliciteerd!

Jitske, ook gefeliciteerd met je prijs!

Caroline, jammer van je balken en je weigering joh! Maar je bent verder wel rond gekomen, das al heel netjes!

Snoekiej: Netjes!!

FJ, heftig verhaal, om dan ook nog even een Z hindernis te nemen... Wel gaaf dat hij dat sprong...

Juventus: Gefeliciteerd met je vierde prijs!

Kimdepim, jammer van die 2 weigeringen joh!

LisaB, ook jammer van je stop. Wel fijn dat je verder een goed gevoel hebt!

AmberB, netjes hoor, met je tinker, gefeliciteerd!

Birte, goed debuut hoor!

Jori_x, nette klim gemaakt zeg! Gefeliciteerd met je prijs!

Verder zie ik heel veel mooie waterfoto's langskomen...

Renske, nogmaals een eerste prijs! Gefeliciteerd joh!

Simmie, wat een fijn verslag om te lezen! Blij om te zien dat jullie weer vertrouwen hebben en weer zo bezig zijn. Toppie!!

Martine, jammer van die weigering...

Malloesje, gefeliciteerd met je eerste prijs!!

Rowo, jammer van je weigering, en dan ook nog eens 2 gerekend krijgen... Volgende keer beter?

AnneOkona, gefeliciteerd met je 7e prijs!

Noorwijdenes, jammer dat er niet goed gerekend is, in elk geval van harte gefeliciteerd!

Lielle, netjes gecrossed!! Gaat helemaal goed komen in het L!

Zo, ik denk dat ik nu bij ben...

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 21:33

zelfde hier,.. kan hem wel in paint zetten maar hoe knip je hem dan uit? heb nu alles erom heen staan,..

Nickeltje bedankt!
Jee jij hebt netjes bijgelezen :D (heb jij ook gereden?)
Laatst bijgewerkt door Qizz op 13-09-09 21:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 21:33

Ik ben ook weer terug. Heb lekker gereden. Dressuur had ik 186. Springen foutloos en daar was ik super blij mee. Cross voelde heel goed, foutloos en binnen de tijd. Uiteindelijk een 8e plaats gehaald. Super trots weer op mijn beestje.

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 21:36

@ nickeltje. Die weigering is wel erg balen vooral als je ziet hoe simpel zij de rest rondloopt. Ik hoop dat zij dit grapje niet herhaald in Neede.
Ik heb haar voor aankomend weekend maar een rondje B springen opgegeven aangezien ik de laatste tijd alleen maar L/M hoogte spring. Ze wordt erg laks op het lage.