Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Scum schreef:Oh, wacht ... er begint iets te dagen. Een smalletje met de armen naar achteren. Daar zat dan gelukkig wel een alternatief op. BW heeft toen ook alternatief gedaan, terwijl Oro ook heel safe is op smalletjes. Volgens mij was ie het jaar daarna toch andersom gebouwd.
De gaffel heb ik nog nooit gezien, ik heb alleen de L cross gelopen daar.

Vond um echt eng smal... maar sowieso denk ik niet die hindernissen alleen de schuld zijn van de vereniging, die KNHS afgevaardigde moet zoiets gewoon niet goedkeuren. Snap niet waar die dan was met zijn verstand? Lielle schreef:Wat vonden jullie trouwens van de cross? Ik was niet zo enthousiast, organisatie was trouwens (muv de discussie over ex aequo plaatsingen) wel prima voor elkaar.
Ik vond het water voor het L bijzonder oneerlijk, er viel niet fatsoenlijk aan te rijden tenzij je door het bos ging, en de drommen mensen waren ook niet erg handig. Verder vond ik de lijn 4 - 5 in het L goed te doen, als je de picknicktafel meenam, maar dat maakte het wel meteen heel pittig. Verder waren de niet meetellende 'hindernissen' (tussen 3 en 4, en tussen 8 en 9) wel erg vreemd, en ik vond sommige hindernissen niet in verhouding. De dakjes 10 en 11 (in het bos) waren eigenlijk weer veel te simpel.
Verder vond ik de afstanden erg kort staan voor een cross ( de punten op het veld en mn de in-uitjes) en het smalletje vond ik gevaarlijk met die armen erachter.
heb trouwens alles rechtdoor gedaan muv het smalletje.
En weet iemand hoe het met patsmu is, en met het meisje dat per ambulance werd afgevoerd rond een uur of drie?

caroline78 schreef:Dat met die dubbels is altijd al zo geweest in Neede daar kun je niet met vol gas open doorheen. Dat gaat nooit passen. Ik heb in 2003/2004 daar voor het laatst gecrosst en toen was dat al zo