CoriienRN schreef:Jeetje sas balen man!!! hoopte vandaag nog dat het voor je ging lukken!!! zag er gister goed uit!
Gisteren was ze beter dan ooit, voor het eerst dat ze mij eens redde en gewoon lekker bleef gaan en dat in een dik B parcours, juist daarom is het zo balen kon ook voor het eerst van mijn leven wel janken van frustratie, normaal boeit het me niet zo wedstrijdresutaten en 3 jaar geleden met Té Amo werd ik ook uitgebeld in het parcours in Lisse maar dat lag toen ook een beetje in de lijn der verwachtingen was toen echt ach we proberen het maar zal wel heel moeilijk worden, maar nu was het echt even slikken.
@snoekiej; ik heb je zien springen, zag er netjes en gecontroleerd uit hoor, jammer van je cross maar ach geen man over boord toch, je bent in ieder geval rond gekomen. Blijft overigens lastig hé dat plakken aan andere paarden, ik was ook weer met regelmaat aan het vechten om bij de andere weg te komen, halverwege naar de trailer keerde ze ook weer om omdat er geen paarden meer voor haar waren.