ik heb 3.5 uur tussen de dress en t springen, dan kan ik mooi even de cross lopen
Sue_
Geplaatst: 15-09-09 17:04
mistid schreef:
Ik vond net tijdens het buitenrijden 30 euro (keurig in een plastic zakje) in de berm . Heb dus nog snel een crosshorloge besteld. Had heel hard gehoopt dat er zoiets zou gebeuren, maar meestal is dat tevergeefs. Deze keer dus niet
Ik doe mee in de B/D voor de 1ste x. Waarschijnlijk. Ik kom vanmiddag thuis,zegt mijn moeder dat ie onregelmatig is. Dus als hij morgen niet goed is ga ik niet
Marleeen
Geplaatst: 16-09-09 14:49
Ik kom zaterdag kijken en moet ook nog voorlezen bij iemand uit de EB. & Neem natuurlijk mijn camera mee.
ik hoop dat ik je herken, ik heb mijn herkenbare paard "Frits" niet bij me, maar mijn enorm grote donkere merrie. Mijn merrie is te herkennen aan een vol uier, haar veulen gaat namelijk niet mee en zaterdag ging ze ook al melk spuiten! Maar we gaan haar melken tussen door anders loopt het vast niet zo lekker....
als jullie iemand een paard zien melken weten jullie ook wie het is Of iemand moet zin hebben in een slokje, vind ze vast niet erg, van de week dronk het andere veulen (haar broertje) ook al bij haar...
Mogelijk dat mijn pony aan de trailer staat te slapen
birte
Geplaatst: 17-09-09 16:09
word nog druk met al die opgezwolle uiers bij die van mij is het veulen er ook nog niet af dus ook bij ons kun je terecht als je dorst hebt (ben trouwens te herkennen aan mijn paarse outfit op mijn bijna zwarte paard)
Semmetje
Geplaatst: 17-09-09 16:41
Ik ben ook van de partij in het D-L
Ik ben te herkennen aan de zwarte pony met gele outfit