Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
iloonaa__ schreef:fancylover schreef:ik zit nu in groep 1 op zaterdag als nummer 7, was net gebeld dat ze groepen hebben veranderd.
Wie van jullie rijd nog meer in groep 1?
ik gelukkig nietmij te vroeg!
de kalkoenen zijn daar echt niet nodig, je rijdt alles op grond/zand daar in het bos.
je mag als je wilt wel voor kalkoenen indoen. de achter mogen niet in omdat je toch met
een groepje op elkaar bent, en dat er dan grote ongelukken kunnen gebeuren met kalkoenen
Nicole_ros schreef:iloonaa__ schreef:
ik gelukkig nietmij te vroeg!
de kalkoenen zijn daar echt niet nodig, je rijdt alles op grond/zand daar in het bos.
je mag als je wilt wel voor kalkoenen indoen. de achter mogen niet in omdat je toch met
een groepje op elkaar bent, en dat er dan grote ongelukken kunnen gebeuren met kalkoenen
ja idd ik was van de twee weken terug op sgw kamp en paard had een ander getrapt die pony kon dus gehecht worden je kon de spieren en bot zien..
en iedereen kan wel zeggen van mijn paard is mak en slaat niet, maar der hoeft maar 1 vlieg/daas op zn buik achterbeen te zitten...
En dan is de kans dat iej naar achter slaat om die daas vrij groot!!!
Nicole_ros schreef:Marijkjuh schreef:Ik doe zondag mee met m'n pony. In groep 3, nr 24 geloof ik. Ik had een mailtje gestuurd en kon gelukkig nog meedoen, ik sta alleen nog niet op de startlijst
dat word een vroegertje voor ons marijke!! na een avondje popweekend!!
of ga je daar niet heen?
Nicole_ros schreef:iloonaa__ schreef:ik gelukkig nietmij te vroeg!
ja idd ik was van de twee weken terug op sgw kamp en paard had een ander getrapt die pony kon dus gehecht worden je kon de spieren en bot zien..
en iedereen kan wel zeggen van mijn paard is mak en slaat niet, maar der hoeft maar 1 vlieg/daas op zn buik achterbeen te zitten...
En dan is de kans dat iej naar achter slaat om die daas vrij groot!!!

heb alvast de spulletjes klaarliggen op stal, omdat we zo vroeg wegmoeten!
( noujaa vroegvroeg
tis toch dik een uur rijden
) Nicole_ros schreef:Marijkjuh schreef:Ik doe zondag mee met m'n pony. In groep 3, nr 24 geloof ik. Ik had een mailtje gestuurd en kon gelukkig nog meedoen, ik sta alleen nog niet op de startlijst
dat word een vroegertje voor ons marijke!! na een avondje popweekend!!
of ga je daar niet heen?
Jij ook neem ik aan? 
heel jammer. voor de rest was het wel een leuke dag!