Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

! 

Mijn paard is ook nooit kijkerig dit ken ik niet van hem.
Enig idee waarom Ollie niet wilde? Hij is altijd zo safe
Sinds enkele weken een nieuwe instructeur, ben nu 2 keer geweest en heb werkelijk een ander paard onder me...een dressuurpaard
196 punten en tweede plek.
hoe bedoel je haalbare delen stellen
gr_roos schreef:Balen Heleen.
Mijn paard die eigenlijk met max. 8 strafpunten, het springparcours doorkomt is in Vlietland ook altijd slecht aan het springen. Weet ook niet waar het aan ligt

Netjes hoor!
Ik kan het echt snappen dat dat helemaal niet leuk is! Ik had je nog wel zien rijden!
Dressuur ging niet geweldig, 183. Springen ging echt super!
Tot de 1 na laatste, daar kwam ze niet uit en sprong ze te vroeg waardoor ik op 9a/b niet uit kwam en er bijna naast lag. Vinet redde me goed! Ik had op 2 een balkje. Ook was ik mijn ijzer kwijt. Die had Ginny dus terug gebracht (dankjewel nog!) en meteen erop gezet. Dat was ook even stressen
Cross ging echt super! Maar tot de opsprong. Ik zei nog "zou ik hem in draf of in galop rijden" maar ik had hem in draf gereden. niet slim dus! 3x een stop omdat Vinet dacht dat er wat engs aan kwam ofzo.
Ik kon der mooi terug nemen voor een sprong, nog nooit gehad in een cross
Citaat:@__Marloes:
Meerreell; reed dat meisje in de B of was het een jongen? Met een vosje?
(Wel een beetje zielig voor dat meisje)

voor tijd
Maar wel tevreden hoor!
) Cross is denk ik zeker 5 minuten voor me stilgelegd, want ik mocht niet opstaan van de EHBO.. Ze wilden ook nog eens dat de arts kwam dus duurde extra lang, terwijl ik gewoon voelde dat ik niets had.. Maja, toen ik opstond en op een stoel moest gaan zitten kwam de grootste schok pas, al mn spieren begonnen te trillen enzo, heel bizar gevoel
dus die arts me controleren als ie drukte of t pijn deed, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee
Ff bijgekomen en nog aan aantal mensen langs zien komen, toen ging het weer redelijk met me en kreeg ik het koud, dus toen ben ik samen met mn moeder (die stond toevallig bij de coffin te kijken) terug gelopen naar de wagen.
) Mja beestje kan er ook niets aan doen, ze vond het gewoon echt eng, ze springt alles waar ik dr op af stuur, ookal heeft ze zelf niet het vertouwen in zichzelf. Maar dit was blijkbaar mentaal toch net ff teveel.