Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!
!
Aster_ schreef:Hahaha ja had tijdens de wedstrijd zaterdag gemerkt dat die verdovende pilletjes goed werken
Hahah nee geintje, ik was er ook verbaasd overKnap paard
![]()
Kim was eigenlijk niet echt gevallen, maar meer eraf gestapt, want ze kwam wel telkens op haar voeten terecht, toch kim haha!
Bij ons thuis op de club is dat rare beest veel kijkeriger. Dus ze moet maar vaker mee ergens anders heen
Anders had het nog wel wat langer geduurd voordat ik dit had geprobeerd denk ik! Heb nu alweer zin in augustus!
racinggirl schreef:Aster_ schreef:Hahaha ja had tijdens de wedstrijd zaterdag gemerkt dat die verdovende pilletjes goed werken
Hahah nee geintje, ik was er ook verbaasd overKnap paard
![]()
Kim was eigenlijk niet echt gevallen, maar meer eraf gestapt, want ze kwam wel telkens op haar voeten terecht, toch kim haha!
Waar jij op zat was wel super braaf die van mij kroop zowat in hem in de waterbak
ben uiteraard wel hartstikke jaloers dat jullie dit jaar wel kunnen/mogen crossen en ik niet
des te blijer dat Kimberley, Tara, Aster en Lotte mijn paardjes af en toe willen rijden daar, tanx girlz
Sjolvir schreef:Kim 2 x taart? Heb wat gemist geloof ik.
Zie hier weer heel veel leuke foto's voorbij trekken.
Ondertussen maar gemaild dat ik de 19e mee wil doen.
En heb een stalgenoot zo gek gekregen haar allereerste crosstraining ever te gaan doen.
Ze wil bijzonder graag ook eens het water in, alleen haar paard wil dat vermoedelijk niet.
Misschien verbaasd hij ons nog!
Belande 2 keer netjes op mn voetjes omdat mevrouw het zoo leuk vondt dat ze gezellig lollig ging doen
racinggirl schreef:Jammer idd dat je er zelf niet bij kan zijn maar wel een goede oplossing zo toch
Grappig die kleine NRPS en dan zo tussen die grote paarden, vindt dat ze best veel power hebben zo![]()
Lang leve de NRPS(jes) en AV
![]()
![]()