MJ: wat balen zeg! dat soort berichten zijn nooit leuk!
hopen op een beetje lekker weer dat weekend, zou lekker zijn..! ben er alle 3 de dagen te vinden, en ga broer lief even aankijken voor zijn camera
riannhuh
Geplaatst: 22-05-09 23:08
ik doe helaas zelf niet mee omdat we even een wedstrijdstop hebbem ingelast maar mijn zusje doet wel mee in de B D/E ik ga ook wat foto's maken tussendoor op zondag
wij zijn ook weer van de partij zondag bij de oefencross paarden. ben benieuwd of dat gaat lukken met het springparcours erbij! en zaterdag weer posten bij een crosshindernis
Leliaardje
Geplaatst: 23-05-09 00:05
Wij doen mee bij de oefencross paarden.
psst
Geplaatst: 23-05-09 00:17
Ik doe mee met de oefencross op zondag
Nielsie
Geplaatst: 23-05-09 00:42
Zow, ik ben ook present dit jaar! Zaterdag zit ik als jury bij een hindernis, en op zondag ga ik foto's maken !
He Nielsie! Daar ben je dan! Hopelijk kom ik dit jaar wel langs in de cross en sta je niet tevergeefs op mij te wachten....
jumpingxgirl
Geplaatst: 23-05-09 10:08
Ooeii ben best zenuwachtig haha maar ik hoop dat mijn paardje me niet in de steek laat Dit is onze eerste echte b cross met oefencrossen vond hij het altijd leuk dusja nu maar eens een echte crosje proberen dit jaar
Me 2 Wel een beetje mooie hindernissen uitzoeken he Nielsie!
Paul_H
Geplaatst: 23-05-09 17:15
Nickeltje schreef:
Nielsie, ga je op zaterdag dan geen foto's maken bij de hindernis waar je bij zit??
moet je niet willen van een hindernisjury ... is-ie met twee dingen bezig en dan loop je het risico dat hij fout waarneemt en fout oordeelt en daar is geen deelnemer aan het NK mee gediend.
gr_roos
Geplaatst: 23-05-09 18:28
Ben ik mee eens Paul. Heb in Dijkgatsbos ook altijd een lastige hindernis en dan heb ik echt geen tijd voor andere dingen.
Ik hoorde in het "Heb jij ook zo'n hindernis" iets over een extreem hoge afsprong? Weet iemand daar meer van, en zou die gene mij gerust kunnen stellen ?
Waar vorig jaar de kuil was met daarvoor een rietkraag en daarna een palissade, staat nu een serieuze afsprong. En er zitten meer leuke vernieuwingen in het parcours.