dat zijn voor crossdagen toch geen abnormale tijden?
gr_roos
Geplaatst: 11-05-09 11:57
Dat vind ik ook niet echt abnormale tijden.
Misschien gaat de cross vlak langs het dressuurterrein en hebben ze het daarom zo gedaan. W'werf probeert ook alle dressuur verreden te hebben voor de cross start omdat je daar ook heel vlak langs de dressuurbanen gaat.
Ik ga in Hooge Mierde voor het eerst M starten met D-pony. Is het een zware cross?
Marieke_xXx
Geplaatst: 11-05-09 18:47
Ik mag al vroeg mijn eerste dressuurproef rijden. Maar na de cross, begin van de middag ben ik wel klaar. Zal wel krap worden, maar mijn moeder twijfelt of we wel moeten gaan, aangezien pony gewoon echt vervelend doet op het water. De ene cross loopt ze er na 1 weigering in, de andere krijg je ze er echt niet in!
Laatst bijgewerkt door Sim op 11-05-09 18:49, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:tijden verwijderd, die horen in het starttijdentopic
Gewoon proberen, als je het niet doet zal het nooit makkelijk worden. Is een goede oefening dan HM heeft een pittige waterbak omdat die in een bosje ligt, waardoor het een stukje donkerder is daar...
PolleMaster
Geplaatst: 11-05-09 20:35
haaai! ik moet zondag rijden in het Z pony's ! Wel spannend mn debuut
Laatst bijgewerkt door Sim op 11-05-09 20:42, in het totaal 2 keer bewerkt Reden:Starttijden verwijderd; die horen in het starttijdentopic.
Crosskip
Geplaatst: 11-05-09 22:18
Ik heb even gemaild met de organisatie. Er blijkt een fout in de startlijsten te zitten voor de L paarden. Deze beginnen niet om 8 uur met de dressuur maar om 10 uur...
Een lange dag op wedstrijd vind ik niet erg, maar ik zag de logica even niet dat B paarden wel om 10 uur zouden beginnen met de dressuur en de L paarden om 8 uur. En het blijkt een fout in de startlijst te zijn!
Ik kan helaas niet meedoen. Mijn paardje is nagekeken door een ostheopaat en moet twee weken op rust. Wel jammer, want vond het eerder altijd een mooie cross. De andere die wel meedoen alvast heel veel plezier van het weekend!
Hozie
Geplaatst: 12-05-09 07:16
Jammer Chantie.
Ik moet helaas ook afzeggen. Mijn paard heeft gisteren een klap gekregen van een ander paard op het land. Niet heel ernstig, geen wond, maar wel een groot ei voor op haar borst. Maar daardoor loop ik er volgens de dierenarts wel een paar weken naast.
Yolien
Geplaatst: 12-05-09 07:20
CK, das wel heel fijn, Patsmu hoeft pas in de middag te dressuren, dus wij hoeven pas rond 10.30 uur thuis weg. Das wel apart voor een SGW.
Crosskip
Geplaatst: 12-05-09 07:31
Yolien schreef:
CK, das wel heel fijn, Patsmu hoeft pas in de middag te dressuren, dus wij hoeven pas rond 10.30 uur thuis weg. Das wel apart voor een SGW.
Hier vertrekken we om half 9, dat is inderdaad uitslapen voor SGW begrippen. Maar wel heel super van de organisatie dat ze het zo indelen!!!