@ Chantie: fijn dat je toch nog kon starten, super van je cross!
Ik ben errug benieuwd naar de rest
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.

Ik was echt heel kwaad op Vorstin en mezelf. Op het losspringterreintje trok ze gewoon weer heel erg aan op de sprongen, en was er niets aan de hand. Echt ontzettend vervelend, het vertrouwen is blijkbaar nog niet terug. Weet ook niet hoe ik het terug krijg, want in de trainingen doet ze alles zonder problemen.
? Wat zijn je dressuurpunten trouwens hoog !!

Maar je moet ook dat greppeltje er naast doen. Leek je dat niks ?
. Maar van zomer lessen, en dan moet het wel goed komen hoop ik ! 
Amber_ schreef:@Hozie: Was jij nummer 12 dan? Wat zijn je dressuurpunten trouwens hoog !!
![]()
Zonde van je weigering in cross, al vond ik Trakhener ook aardig pittig.Maar je moet ook dat greppeltje er naast doen. Leek je dat niks ?
Wat vervelend Snoekiej!! Ik herken je gevoel echt.. Ook rot als ze met training alles zo goed doet !
Nee geen winst, baal ik wel van. Maar van zomer lessen, en dan moet het wel goed komen hoop ik !
Was zo happy dat hij foutloos ging vandaag dat ik het hem vandaag vergeef haha.
Maar ik snap dat je wel een beetje baalt als je weet dat het beter kan. _Chantie_ schreef:Amber, wat heb jij een supersnelle fjord zeg!!Echt gaaf dat hij zo springt en crosst!Jammer van de dressuur. Ik was trouwens diegene die vorige week in Markelo aan jou vroeg hoe het met die pelhamriempjes en de passoa zat.
! Jammer he !! Springen en cross zo lekker vlot.
! En had je het vorige week nog voor elkaar met pessoa
? 
Echt een gaaf paard die Gin, moet mezelf dwingen om B te blijven starten de komende tijd. Uiteindelijk een 5de plek.
). Bruggetje ging na even kijken en aanmoedigen wel, water ging super, hij durfde alleen niet zo goed over de uitkijktoren, misschien was ik ook wel wat minder gefocust, ik was al zo blij dat ie zover gekomen was
Twee weigeringen en 30 tijdfouten en daarmee 8e na Simmie....er werd in die ring idd erg slecht gecrosst, iedereen na mij was uitgesloten....
Zag er goed uit !
?
.