week op startlijsten.nl ging zetten.. Ik ben ook benieuwd, hopelijk doet hij het snel!
Leuk dat zoveel mensen van bokt in de prijzen zijn gevallen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.

Talida schreef:Amber jij bent echt blind, ik maar zwaaien terwijl jullie in de auto zaten te wachten![]()
Grappige manencoupe heeft Fjordy
?!
vond het erg goed geregeld ook! snel achter elkaar.
) dus een 2de plaats!
bedoel charlies stijlpunten kloppen want hij kwam vaak niet uit, en sprong soms heel raar.
GinnyBanshee schreef:ja snap ik ook ,vond dat je echt netjes reed, gaf super mee en je zat mee, dus snap het niet zobedoel charlies stijlpunten kloppen want hij kwam vaak niet uit, en sprong soms heel raar.
ben idd echt blij met Bansh! de band wordt steeds sterker tussen ons.
maar goed je heb banshee dus foutloos rondt weten te rijden goed hoor
HET HEEFT WAT JAREN OEFEN CROSSEN EN OEFEN SPRINGEN GEDUURT MAAR EINDELIJK GAAT ZE DAN TOCH HET CROSSEN LEUK VINDEN
EN NOG FOUTLOOS OOK TWEE KEER AAN TOE WOW
GinnyBanshee schreef:heb ook een leuke dag gehadvond het erg goed geregeld ook! snel achter elkaar.
Banshee ging foutloos 2 keer in de paarden laag (niet verwacht) dus een 2de plaats!
![]()
en Charlie Brown ging ook 2 keer foutloos maar helaas erg lomp, was niet helemaal tevreden. wel net in de prijzen met een 5de plaats.
) Talida schreef:Dat was Boelo denk ik, iemand met een bril op?
Ik was idd met mn trailer bezig Amber!

.
. Netjes dat ze het nog rechtgezet hebben
Weet iemand