kan ik dat gaan oefenen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
bvw schreef:Dressuur rekenen ze bij de cross wel soepeler. Ik had vorig jaar Heino 202 punten! Ik viel zowat van mijn paard toen ik dat hoorde! En ik had zelfs vier 2en...
Ik zal sowieso niet tegen de dressuur op zien, zolang je gemiddeld maar een 4,5 half rijdt mag je gewoon het parcours in. Heb je daar minder dan 20 strafpunten dán pas mag je de cross in!
En alleen de cross telt voor wp's en daarbij wordt de tijd niet gerekend. Rijd je de cross foutloos, maar ben je een minuut buiten de tijd heb je gewoon 2 wp's, maar dan moet in de B wel je stijlcijfer gemiddeld hoger zijn dan een 6!
Mjoor schreef:lieziej schreef:Jammer dat alleen bij een cross ook dressuur er bij hoort
Weetjewat: Wij gaan gewoon een tripatlon maken van: springen, cross, én iets van agility of zo
Nou ik vind het toch wel belangrijk dat je toch minimaal een B proefje af kunt leggen voordat je de cross in mag, als je namelijk al niet normaal een proefje kunt afleggen hoe wil je je pony dan goed voor de hindernis krijgen in het springparcours of in de cross!
Volgende week maar weer eens dressuur starten hoor
Kijken hoe het gaat!
1x 188 en 2x 177, ben in totaal nog maar 3x dressuur gestart

billy1 schreef:bvw schreef:Dressuur rekenen ze bij de cross wel soepeler. Ik had vorig jaar Heino 202 punten! Ik viel zowat van mijn paard toen ik dat hoorde! En ik had zelfs vier 2en...
Ik zal sowieso niet tegen de dressuur op zien, zolang je gemiddeld maar een 4,5 half rijdt mag je gewoon het parcours in. Heb je daar minder dan 20 strafpunten dán pas mag je de cross in!
En alleen de cross telt voor wp's en daarbij wordt de tijd niet gerekend. Rijd je de cross foutloos, maar ben je een minuut buiten de tijd heb je gewoon 2 wp's, maar dan moet in de B wel je stijlcijfer gemiddeld hoger zijn dan een 6!
Kijk even bij de nieuwe eventing reglementen!!! Vanaf dit jaar tellen je dressuur en springscore wel degelijk mee om winstpunten te behalen!!!

. Het is mijn eerste cross dit seizoen Heb vorige wee oefencross gereden. Maar goed ook, want we moesten beide weer in het ritme komen. Het tweede rondje ging erg fijn
. dus heb zin in Markelo
.
Gelukkig wel al gemaild