[SGW] Oefencrossdag 8 maart a.s.!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 22:41

Sim

Re: Oefencrossdag 8 maart a.s.!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 22:47

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 22:55

Oh ja! txs.

sfranken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 23:17

Jij heel erg bedankt voor het organiseren Kim, was echt super voor elkaar. En wat wonen jullie daar gaaf!!
Het was heerlijk rijden vanmiddag. Zodiack heeft weer veel geleerd en Tenda was eigenlijk alleen mee als reismaatje maar het begon toch te kriebelen.......

Vivre

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 13:47

@ leliaardje; het zijn echt super mooie foto's ondanks de regen! +:)+ Dat je de hele dag foto's hebt gemaakt, kan geloven dat dat niet zo goed is voor je lichaam, hoop dat je er nu geen last meer van hebt!
Jammer genoeg sta ik niet op de foto, moest ook rond die tijd (half 10) als nr 8, zat precies tussen de groepen in die je er nu op hebt gezet.
@ kim; nogmaals bedankt, ook de rest vd famillie Peters bedankt!
@ steef; dat is balen dat hij niet wou laden, was wel een flink eind stappen! :wow:
@ sfranken; met Tenda dus ook maar een rondje gereden?

Apocalatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 14:53

Ik heb ook lekker gereden zondag! Paardje deed het braaf, moest wel weer even inkomen maar de tweede ronde ging al veel beter.

@ leliaardje: ik ben erg benieuwd naar de rest van de foto's!

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 18:29

Vivre schreef:
@ leliaardje; het zijn echt super mooie foto's ondanks de regen! +:)+ Dat je de hele dag foto's hebt gemaakt, kan geloven dat dat niet zo goed is voor je lichaam, hoop dat je er nu geen last meer van hebt!
Jammer genoeg sta ik niet op de foto, moest ook rond die tijd (half 10) als nr 8, zat precies tussen de groepen in die je er nu op hebt gezet.

Hoe kan ik je nou gemist hebben? Ik heb nog even snel gekeken, maar ik ben geen twee minuten gestopt met foto's maken. Heb je wel alle pagina's op mijn site bekeken? Er staan nu 7 pagina's met foto's op. Je kunt op een fotopagina doorklikken naar de volgende pagina (1e groep bestaat geloof ik uit 5 pagina's en de 2e groep uit 2 pagina's).
Wat voor een kleur paard, dekje, kleren had je?

Ik ga nu naar de springles, maar later op de avond ga ik verder met de foto's.

Oh ja: ik heb echt zo'n enorme spierpijn in mijn bovenbenen. Gehurkt foto's maken is niet goed voor een mens :+ .

gigagent

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 19:39

Kim het was een gezellige dag. We schrokken met z'n allen wel ff van het terrein. We hadden denk ik een soort van korte versie van Broekelo (Broekland) in gedachten. Parcour rijden is nou nèt wat sommigen van ons niet willen (kunnen :D ). Maar al met al was het echt lekker om te oefenen. Fijn dat er goede begeleiding was. En na in de regen opgezadeld te hebben hebben we heerlijk in de zon gereden!!
We waren zelfs blij met de wc zonder deur ;)

@ Steef2 Jeetje wat rottig zeg dat ie niet wilde laden. Ik weet precies hoe je je voelde, en iedereen om je heen weet het natuurlijk beter. Vandaar dat ik je vertelde over John Erb van de Balingehof. Hij komt bij je thuis helpen met het laden (tegen fikse betaling, dat wel). Mijn Gigant heeft ook alle kanten van de trailer gezien, met en zonder longeerlijn achter z'n kont, is aardig wat van de klep af gekletterd en ik heb net zo gebaald als jij zondag.

Ik heb verder niks met de man van doen, maak alleen maar reclame voor 'm omdat ik zo blij ben dat Gigant nu zonder problemen de trailer op en af loopt.

Kim_Peters

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-09 20:21

Vivre

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 12:05

Excuses! Heb weer eens met mijn neus gekeken geloof ik. :o
Voortaan toch maar mijn bril opzetten, heb gewoon over de link naar volgende pagina heen gekeken, dus dacht dat het elke keer maar 1 pagina was. }:0 Zitten echt super mooie foto's tussen! Kan in ieder geval duidelijk zien dat vivre er weer veel lol in heeft gehad! Echt respect voor je hoor leliaard, dat je de hele dag hebt staan foto's maken, zelfs in de regen! Hoop dat je spierpijn snel over is!

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 22:30

Ik heb nu de foto's van de combinaties tot 14.00 uur er op staan. http://www.deleliaard.nl/Fotografie/zun ... rt2009.htm

Ik kan inmiddels weer redelijk lopen :D . Morgen maar eens kijken of ik op m'n pony kan komen: heb zondag wedstrijd, dus dat wordt lachen (of niet).

Morgen heb ik vrij, dan heb ik tijd om de rest van de foto's er op te zetten.

Groetjes!

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 15:47

Kim_Peters

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-09 17:51

Wow! De foto's zijn echt super! Ik zal eens kijken welke ik ga bestellen ;)

sfranken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 18:09

Wat een gave foto van mij op de opsprong met Zodiack. Van mijn zus trouwens ook. De bestelling komt er aan!

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 18:45

Mooi dat de foto's in de smaak vallen. Ik ben benieuwd welke combinaties jullie zijn. Kim weet ik natuurlijk al :+ .

sfranken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 20:23

Ik was met een jong paard aan het eind van de middag(foto 5561). Hij vond het in het begin nogal spannend.....Het tweede rondje heEft mijn zus hem gereden en was hij echt megabraaf. Daarana ben ik nog met een andere vos nog een keer ronggegaan.