.De eerste drie kwartier staan er op: http://www.deleliaard.nl/Fotografie/zun ... 2009_2.htm
Ik zet nu nog snel de combinaties die tussen 9.30 uur en 10.00 uur in de ring waren er op en dan ga ik morgenavond weer verder.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
Vivre schreef:@ leliaardje; het zijn echt super mooie foto's ondanks de regen!Dat je de hele dag foto's hebt gemaakt, kan geloven dat dat niet zo goed is voor je lichaam, hoop dat je er nu geen last meer van hebt!
Jammer genoeg sta ik niet op de foto, moest ook rond die tijd (half 10) als nr 8, zat precies tussen de groepen in die je er nu op hebt gezet.
.
). Maar al met al was het echt lekker om te oefenen. Fijn dat er goede begeleiding was. En na in de regen opgezadeld te hebben hebben we heerlijk in de zon gereden!!
Zitten echt super mooie foto's tussen! Kan in ieder geval duidelijk zien dat vivre er weer veel lol in heeft gehad! Echt respect voor je hoor leliaard, dat je de hele dag hebt staan foto's maken, zelfs in de regen! Hoop dat je spierpijn snel over is!
. Morgen maar eens kijken of ik op m'n pony kan komen: heb zondag wedstrijd, dus dat wordt lachen (of niet).
Alle foto's staan er op! In totaal 29 pagina's met elk meer dan 25 foto's. Veel plezier met kijken!