Ik heb vandag foto's gemaakt van de Oefencross te Lunteren. Over een paar dagen zijn alle gemaakte foto's te zien via mijn website: http://www.HypoFocus.om
Hierbij alvast een voorproefje: (Let op, mijn auteursrechten rusten op deze foto's. De foto's mogen dus niet zonder voorafgaande schriftelijke toestemming én betaling gebruikt worden)
Naast leuk op de foto, zag ik ook een fotograaf van www.foto4u.nl op het terrein.
Leliaardje
Geplaatst: 15-09-09 00:15
Ik heb zondag in Gorssel ook foto's gemaakt. Laatste paar deelnemers in de L-cross, het begin van de B, een stukje midden in de B en een paar aan het eind van de B.
Off-topic verwijderd. Dit topic is alleen bedoeld voor fotografen zodat zij aan kunnen geven waar zij foto's hebben gemaakt. Het is niet de bedoeling om hier te vragen of er foto's van je gemaakt zijn.
Paar foto´s van de tripalon in Laren van zaterdag. Als je ergens tussen 12.15 en 12.50 in de cross bent gestart zou je erop kunnen staan.
Bar
Geplaatst: 04-10-09 19:06
OP de link hierboven staan nu een paar foto's van de zondag. We waren tussen half 1 en kwart over 1 ongeveer bij de V-sprong en de waterbak.
Natalie1993
Geplaatst: 05-10-09 21:32
Enkele foto's van de Tripalon in Laren op zondag 04/10/2009 . Gemaakt willekeurig van 11-14 uur. Foto's zijn allemaal onbewerkt en van behoorlijke afstand. Bij interesse kunnen deze netjes nabewerkt worden .
Gisteren te Princenhage - hele dag door, maar niet elke combinatie. Zowel dressuur als springen en cross. Graag startnummer & uiterlijk combinatie PB'en !