Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

lmjansen schreef:Maar kaatje: heeft tarik ook niet een cross terein?
En die dirty dog club van jullie, hoe gaat dat? Zijn dat allemaal leden uit de buurt van uelsen?
groetjes marloes

Als bovenstaande dames ook even de deelnemerslijst quoten en aanvullen van een paar pagina's terug. Evt. een paar data toevoegen een idee? Phylos schreef:Lijkt me hartstikke leuk, renswoude is voor mij een uur rijden hopen dat ik vaders zover krijg
Citaat:
Irene Leusink (irene2) - B/L - Nescio
Marije Melaard - paard totaal onervaren, ikzelf met pony ooit een paar keer crossterrein in ermelo gereden - Phylos
Karen van Daal (TeeGee) - bijna L - Turggraaf
Zusje van TeeGee (als er plek is) - 1 keer naar oefenterrein geweest
Marloes Volker - Farah Diba - 2 keer tripalon gereden, debuut in Markelo as
Mandy Asbroek - Zazulou - paard is totaal onervaren
Edith Willemsen-Reijmer- (Edith) onervaren,(ik hoef niet perse les, of bij de beginnersclub is prima) gewoon meerijden vind ik ook okee, als daar nog meer liefhebbers voor zijn?? paard: Maylynn
Trudy Reijmer- (Trudy82) al aantal sgw wedstrijden gereden (B)-paard: Praline

Edith schreef:Phylos schreef:Lijkt me hartstikke leuk, renswoude is voor mij een uur rijden hopen dat ik vaders zover krijg
Citaat:
Irene Leusink (irene2) - B/L - Nescio
Marije Melaard - paard totaal onervaren, ikzelf met pony ooit een paar keer crossterrein in ermelo gereden - Phylos
Karen van Daal (TeeGee) - bijna L - Turggraaf
Zusje van TeeGee (als er plek is) - 1 keer naar oefenterrein geweest
Marloes Volker - Farah Diba - 2 keer tripalon gereden, debuut in Markelo as
Mandy Asbroek - Zazulou - paard is totaal onervaren
Edith Willemsen-Reijmer- (Edith) onervaren,(ik hoef niet perse les, of bij de beginnersclub is prima) gewoon meerijden vind ik ook okee, als daar nog meer liefhebbers voor zijn?? paard: Maylynn
Trudy Reijmer- (Trudy82) al aantal sgw wedstrijden gereden (B)-paard: Praline
Natascha Wentink (Juventus) - B SGW - Paard: Prins
Ik wacht de data even af
Ik ook (en ook de instructie)
) 
, mijn vriendin kan ook meestal donderdags, das 3

ik wil graag een beetje proeven aan de eventing sport en iedereen die mij daarbij kan helpen en mij daar misschien wel enthousiast voor kan maken wil ik wel als instructie
...