Rowo, wederom bedoel ik niemand persoonlijk maar gewoon in zijn algemeenheid. Ik vind alle aanpassingen echt heel goed, ook al weet ik datg ik daar bv in het verleden de dupe van zou zijn geweest (strafpunten met springen bv).
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rowo schreef:Maar wat Tientjeh zegt is wel waar. Vooral als je geen fanatieke crosser bent en niet ver weg wilt. Hier in het oosten heb je in het najaar gewoon veel.
gr_roos schreef:rowo schreef:Maar wat Tientjeh zegt is wel waar. Vooral als je geen fanatieke crosser bent en niet ver weg wilt. Hier in het oosten heb je in het najaar gewoon veel.
Jullie hebben gewoon een luxe, maar dat moet en is imo ook geen reden om een uitzondering te maken.
tientjeh schreef:Ik neem aan dat niemand iets zou doen wat zijn of haar paard niet aankan.
rowo schreef:Bij ons is dat helaas niet zo. 2 in het voorjaar (direct 2 weken achter elkaar) en een stuk of 7 in het najaar en dan in 2 maand. Das eigenlijk niet fijn verdeeld.
tientjeh schreef:nee, maar dan zouden ze ook wat van het springen en dressuuren kunnen zeggen.
Hier is het dus echt mogelijk om met 1 paard 2x te dressuren en 2x te springen. En evt de volgende dag mag je je weer opgegeven.
tientjeh schreef:Je paard mag niet vaker dan 3x per kalender maand een SGW lopen, maximaal twee achtereenvolgende weekenden
Heb net mijn vader deze zin laten lezen. Zoals het er nu staat, vatte hij het op dat je dus max 3 x per kalendermaand mag starten en max 2 opeenvolgende, maar ook in die kalendermaand. Dus dan zou je wel bijv, Diepenheim en Bathmen mogen rijden, dat is 2 achteropeenvolgende in 1 kalendermaand. En dan is Barchem in een nieuwe kalendermaand. Op 1 nov.
jipje_niekje schreef:De dressuurnorm wordt ook nog een hele opgaaf voor mij om te halenMaar ja we zullen zien hoe dat gaat lopen