Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Neem alleen waarschijnlijk wel even een ander paard mee, want die van mij flipt helemaal
...
een onbeleerde 2,5 jarige is wel erg spannend !!!! eentje die ik wel zou kunnen vragen trailert uiterst lastig dus dat risico durf ik ook niet te pakken.
sta ik daar straks ergens in de middle of nowhere 
Paul_H schreef:Zet mij maar bij de 18de januari; ik reserveer 'm. Geen trailer maar een vrachtwagentje ... En dan heb ik ook nog het luxe probleem dat ik moet kiezen welk paard ik meeneem (Bianca: ik kan ze allebei meenemen rijd jij het beschaafde paard en ik het loeder, idee?). Groeten Paul
Ruudjw schreef:Is wel prettig om het een beetje bij SGW bokkers te houden, dan weet je later tenminste wie wie is.
????
ALS we mee mogen uiteraard
Juventus schreef:Ruudjw schreef:Is wel prettig om het een beetje bij SGW bokkers te houden, dan weet je later tenminste wie wie is.
Hoe staat het met de evenementenvergunning???
Mag ik ook nog mee Ruud????
Misschien iemand uit Gelderland een plekje over in de trailer? En anders komt er nog 1 extra bijALS we mee mogen uiteraard
BuenaVista schreef:Als er iemand een 2e braaf paard heeft waar ik op zou mogen (en die een beetje conditie heeft), zou helemaal mooi zijn, Ben bang dat ie van mij een beetje gek wordt.. Ik zei in de eerdere berichten dat ik evt wel een paard had, alleen heeft ie niet zo veel conditie.. Mocht er veel gegaloppeerd worden etc, wordt het denk ik lastig.... De achtiende staat trouwens genoteerd
...
dienke,..