Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
riannhuh schreef:iig eentje bij 2/3/4
heb wel een foto van jou, maar niet echt op een goed moment...
hij had er wel zin in

geen wonder dat ik zon laag stijlcijfer had
2 wou hij weigeren, 3 ging scheef de bosjes in en met en galopsprong extra omdat vita het niet in een keer haalde. En 4 eerst dus een weigering en later 3 sprongen ipv 2 en ik zit er heel raar om omdat we niet uitkwamen
mistid schreef:Ilse welk startnummer had jij? Of beter, hoe zag jer er vandaag uit (nouja crosssetje ed)

. Zullen sommigen wel raar vinden na mijn verslag gelezen te hebben
..
. Hele fijne proef gereden dus. Had ik 178 punten
. Nja het zal wel.
. Maar hij had er een beetje teveel zin in, dus ik ging ik gallop het parcours uit, en stond aan de andere kant van het weiland pas stil
. Toen snel afgestapt, naar de veearts, en maar daar blijven stappen, omdat het crossen een beetje uitliep, was het daar heel druk en dan zou die alleen maar gekker worden. Naar 10 min daar heen gestapt en hem glijspul op de benen gesmeerd. Toen wat rondgestapt, en toen mochten we van start. Toen begon het toch wel even te kriebelen in mijn buik
.
. Was een fijne sprong om te beginnen. Daarna ging het gas er nog meer op. en zag hij hindernis 2 en ging nog harder
. Dat was een smalle dubbel die niet helemaal recht achterelkaar stond, dus ik dacht oh oh, of ik moet echt NU remmen, maar dan heb ik de kans dat ie boos word, of ik laat het hem zelf maar uitzoeken, hou gewoon goed been. Ik heb maar gekozen voor het 2e. En hij tufte erzo doorheen, hij dacht er niet eens bij na om langs de tweede te schieten
. Daarna moest je van weiland verwisselen, maar het ene weiland had een lichtere kleur dan de ander. En ja hoor, meneer vond dat eng
. Gelukkig kreeg ik hem er op tijd over en ging hij bij hindernis 3 zo het heuveltje op. Toen had je hindernis 4 die bank. Ik was bang dat ik na hindernis 3 geen ritme meer zou krijgen, maar hij had er zo zin in dat hij gewoon mar bleef galloperen. Dus 4 ging ook fijn. Meteen daarna moest je naar rechts anders nam je de M/Z afsprong. Dat ging nog maar net goed
. Toen ben ik rechts van de auto het bosje uit gegaan en meteen het bosje weer in en kwam ik super mooi voor de dubbel. De oxer daarna ging ook goed. Toen moesten de L's voor de waterbak nog een lus naar links. En dan had je bouwland, en moest je ineens een kleinpaadje een donker bosje in. En meneer had er nog steeds zin in en we zijn bijne zover dat hij het bosje in zou springen, besloot hij dat het toch heel eng was. En staat vollop in de ankers. En daar lag Kim in het zand. Gelukkig kon iemand hem pakken, gaf mij een voetje en we gingen rustig verder. Toen liep hij het bosje zo in, en de hindernis in dat bosje ging ook goed. Toen naar de waterbak. Hij houd niet zo van afsprongen, hij doet ze altijd wel, maar twijfeld nog te lang. Dit keer keek hij en dook zo naar beneden, ging zelfs in gallop door het water en de sprong in het water
! Daarna de klokkenstoel. Ik hoorde dat veel paarden in de Z en M daar op terug kwamen, dus ik lette extra op. Maar hij keek er niet na. Daarna konden we weer lekker het gas erop (ja had toch al tijd verloren door de val, dus kon hem nu een keer echt laten gaan). Alleen toen kwamen we bij de dubbel op het open land. Waar de 2e zo smal was. Ik wou eigenlijk iets meer gas terug, wat dus even niet lukte. Dus toen mij been erbij gehouden en sprong hij het zo
. Toen de punt. Die vond ik zelf al niet zo leuk (vorig jaar een meisje die ik ken over de kop gegaan daar, dusja
). En ik vond hem voor de L ook wel een beetje pittig. De hoogte ofzo niet, maar het aanrijden was echt lastig. Ik had al besloten de linkerkant aan te houden op het pad, maar dat vond meneer dus heel eng. Dus ik was op dat moment meer aan het sturen, en tja dan let hij op mij en stond e hindernis eral. Hij stond er echt voor van: oh, stond er een hindernis? Dus ik opnieuw aangereden, en hem toen maar zelf uitlaten zoeken en toen dus niet de linkerkant aangehouden op het pad.Maar toen moest hij dus scheef springen, en dat doe die sufferd zo
. Toen de picknick en de tripple. Die gingen ook fijn. Toen over het bruggetje naar het weiland naar de trackener. Waaaaah...
. Ik had zoiets nog nooit gesprongen, met de pony's durfe ik het nooit, en met Loempia gewoon niet echt ergens een trackener tegen gekomen. Maar hij had de rest zo fijn gedaan dat ik niet het alternatief wou nemen maar het gewoon ging doen! En meneer zag in de verte de hindernis en dacht JeeeeeJ springen, en toen was ik ok al over de hindernis heen eigenlijk
. Hij zag het gat niet eens. Daarna weer lekker een lang stuk galloperen en achter in het weiland een fijne dubbel
. Toen die brugachtig iets over brede sloot. Maar hij had de trackener al zo fijn gedaan dat ik hem spontaan niet spannend meer vond, en hij er ook niet bij nadacht om te gaan stoppen. Daarna het bosje weer in en het leeuwenhuis. Ik zou eerst het alternatief nemen, maar met het lopen zag ik bij de B paarden geregeld mensen de bosjes in vliegen naar de hindernis, en ik met mijn grote die als hij doorheeft wat hij mag nog wel eens doordramt, dus besloot maar gewoon dat hok te nemen en niet het alternatief. Daarna de enelaatsta hindernis. Hij kwam in een lekker tempo aan. Het waren 2 hooiruifen naast elkaar ( de L paarden en de B paarden ernaast). En in moest de linker. Ik reed er goed op aan, we zijn voor de hindernis en hij zet af, en terwijl hij afzet springt hij naar rechts (half over de B hindernis). Ik was er dus niet zeker van of ik wel tussen de vlaggen van de L hindernis was geweest, of dat ik tussen de vlaggen van de B hindernis ging. Dus toen ben ik terug gegaan en de L hindernis alsnog goed gesprongen. En de laatste hindernis ging ook fijn. Vaak is de finish op een veld en kun je een volte rijden. Nu was het op een pad. Ja denk maar niet dat hij al wou stoppen, hij dacht dat hij nog even doormocht. Dus ik stak aan het einde van de pad de weg al over omdat dat het opblaas ding van de landmacht stond, en die vond hij met de dressuur ook al eng. Dus ik dacht daar remt hij wel op af. En dat deed hij, alleen een beetje TE. Ik kwam aan, en hij in de ankers en snel naar de trailer. En ik Boem op de grond. Gelukkig alweer ver na de finish. Maar ik vond het zo grappig.. Dat ik gewoon lag te lachen, maar mn moeder en vriend dachten dat ik moest huilen
. Ik zei: jaa en dit was nummer 2. Mn moeder: huh nummer 2? ik: Ja in het bos ook al. Mn moeder: oh was jij dat wel, we hoorden alleen Kim goed over hindernis 6, en daarna was het van ja er loopt een paard los, maar degene voorjou lag uit de cross dus dachten we dat die het was. Ik: Nee dat was ik
.
. Hij had er echt super zin in, twijfelde niet en ging gewoon. Dus ik heb onwijs zin in Bathmen
.
Resultaat 195 punten en 4e plaats. Dik tevreden dus.

.

Kylyco schreef:Hoho ik ben reserve kampioen M paarden. Tja geen echt maar klein beetje

had alleen niet door dat jij het was 
jij beterschap!ladyzwien schreef:hester: lars was alleen een beetje stout bij de start, hij wou niet weg.
(ze is mijn zusje
) 

Stond hiermee 1e. 

Hij kiest alleen zelf de momenten uit
Uk verdiend hem gewoon
ik zag alleen bij de uitslagen staan: 'draf finish' ???? Kan dat? Daar krijg je 4 tijdfouten voor geloof ik...
.
.
.
. Maar kon jij zien of ik eigenlijk gewoon door had kunnen rijden of dat ik echt niet tussen de vlaggen kwam?
Of wacht je tot de winstpunten binnen zijn
. haha. 

staat allemaal op film.
(positief
)
mistid schreef:Gefeliciteerd Hilde!
Dankje Ilse![]()
Heel wat vallen![]()
Ik heb net super fijn crossgetraind bij Anica. Ze vroeg me wat ik eigenlijk daar kwam doen(positief
)
Ze liet me ook een aantal L hindernissen springen en de afsprong in het water. Yoer pakte super aan, volgend jaar start ik hem ook officieël![]()
Antal, heb een foto van jou op de ruif, ech hoog