Merel_Claire schreef:@mamabird: fijn dat het weekend zo goed verlopen is. Mijn complimenten! Dressuurbanen waren prima, springbaan goed, cross was super en erg mooi aangekleed! Zijn er toevallig nog foto's gemaakt??
mmm ja, de foto's... dat is er een beetje doorheen geglipt helaas. Er zou iemand komen van evenementenfoto of zo iets, maar onze secretaresse heeft die niet meer te pakken gekregen om te bevestigen en uiteindelijk hebben we niemand van hun gezien. Zaterdag zijn er in ieder geval veel foto's gemaakt door bokkers (oa zie de link eerder dit onderwerp) en van zondag heb ik geen idee.... Dus bij deze een oproep: Foto's van Princenhage vooral van zondag gezocht!! Ons Princenhaags dagblad (je) zou er graag een paar willen voor een artikel!! En wij voor in ons bulletin en SGW verslag/ evaluatie.
Heeft misschien iemand een foto van Babette Jochems (rood/blauwe outfit, zwart paardje met kolletje en sneb) 1e in de B paarden ring 1 (weet ff niet welk rugnr, want mijn hele papierwinkel ligt doorelkaar...)