renskek schreef:het is niet voor niets een kampioenschap
Vorig jaar Bathmen vond ik te simpel voor een kampioenschap
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

renskek schreef:het is niet voor niets een kampioenschap

renskek schreef:Caatje, wat is er veranderd aan die hindernis? Ik heb vorig jaar ook in Barchem gereden (met Sunny) en ik heb niet echt een verschil gezien.

. Cross hadden we gister al gelopen, dus dat hoefde vandaag niet meer. Dressuur ging wel lekker, 196 en 199. Met losspringen werd ze onwijs sterk, in het parcours maar bewust wat meer terug gereden, maar wel een fijn rondje. Wel foutloos maar 2 voor tijd. Cross ging echt super fijn, Fred had er onwijs zin in
. Bij de wiebertjes het alternatief gepakt. Bij de laatste opsprong met parasol erachter ging Fred veeeeeel te groot af op de opsprong, waardoor het een in-uit werd:=. Fred landde bovenop de hindernis en ik zat haar tussen de oren, maar op de één of andere manier ben ik er weer fatsoenlijk bovenop gekomen
. De rest van de cross weer erg fijn uitgereden.
. Mag dan toch best tevreden voor onze tweede L cross, want hij was absoluut pittig en kampioenschapswaardig
.
Mijn zusje is kampioen geworden in de klasse L pony's
Super charmant afstappen ook, rubberbenen. 
.
:D! 
! super gedaan! 
.
. Nou ja. Daarna snel Nika opgezadeld voor het springen, ze had er erg veel zin in. Reed een foutloos rondje. Daarna naar de DA en alles was goed. Toen op naar de cross. Nika keek erg op het witte lint achter hindernis 1, dus daar niet zo'n fijne sprong. De rest overal rechtdoor gegaan, bij de waterbak zelfs de boomstam ervoor genomen en erin gesprong vanaf de afsprong. Dus een lekkere cross gereden en nog binnen de tijd ook
Ik was dan ook helemaal trots op mijn kleine meisje. Na afloop bij de DA ook weer alles goed en deze verbaasde zich erover dat ik met een pony tussen de paarden reed
Was dus helemaal blij.
! 
heb er ook wat op de foto gezet (niet super kwaliteit foto's maar ik zet ze er vanavond ofzo wel even op 
springen foutloos en helaas (weer) in de cross uitgebeld, ik had al 4 weigeringen maar die vrouw nam geen nummer in en zij dat ik mocht doorrijden, bij het water 5 minuten gewacht op de volgende, kwamen er 3 pony's aangesjeesd haha dus ben er als 4e in de rij achteraan gegaan. Toen is 1 van die meisjes in het water gevallen en gingen we met 3 door, alleen die hindernis erna was er weer een meisje afgevallen waardoor de 4e weer kon aansluiten.
.

Heb wel erg op safe gereden. Bij 4 en 5 alternatief genomen. Moest er gewoon nog teveel aan rijden. Heb wel geprobeerd op sommige stukken iets meer tempo te rijden maar ging gewoon niet. Had uiteindelijk geloof ik 5.39 als tijd (optrimale tijd 5.01). Maarja, heb totaal niet op de tijd gereden. Gewoon lekker rondje gereden
Bij de dierenarts na de cross dachten ze nog dat ie kreupel was, maar ze had 1 stift uit. Moesten we op de weg draven maar vond ze dus niet zo leuk met 1 stift in
Daarna in t gras liep ze wel gewoon goed dus mocht gewoon door

!!!
ik hield mijn hart wel even vast toen je ging springen, was echt blij dat je uiteindelijk mocht starten