Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Leuk! Slaap lekker

viefdepief schreef:Ik sta er ook tussenLeuk! Slaap lekker
newton schreef:@AnneMieKe_89 herken je gezicht ook ben je wel tegengekomen, jullie hebben wel een eindje gereden zeg om naar Broekelo te komen.

was te geconcentreerd. De meeste hebben we wel op hoog gesprongen en het water gingen ze alle2 zo in!

lvdv schreef:

, maar ik zag twee combinaties er zo mooi afgaan, dat ik het er toch op ging wagen. Lekker in het zonnetje zitten kijken bij het inspringen en bij het wegrijden. Hindernis 1 leverde veel problemen op. Verbaasde me omdat hij zo mooi open erbij lag. Niet dat je van licht naar donker moest springen of andersom.
. De maissprong heb ik genomen zonder beugels, omdat door het geglibber in de greppel ervoor, ze had verloren, maar ik bleef gelukkig zitten. De rest van de cross ook zonder problemen genomen, in de waterbak kwam ze even terug in stap om vervolgens weer verder te galopperen. In het stukje tussen waterbak en rabobank hindernis, stak ineens een hele familie zonder te kijken over. Ik heb heel hard geschreeuwd en paard naar links gerukt, ging net goed. Pfoeeeee!!!! Vol met adrenaline gefinisht. Wat was ik blij!! Heb Sascha de hemel in geprezen, ze was wel heel nat. Lang uitgestapt, afgesponst en lekker op de trailer gezet. Met man en vriendin lekker gegeten en gedronken in de kantine. Erg lang moeten wachten op prijsuitreiking, maar dat begrijp ik wel, het is immers een heel rekenwerk! En niet voor niets gewacht, ben tweede van de derde groep geworden!!!
Horloge en geld gewonnen. Jeetje, wat een beloning na zo'n leuke dag!
)

zal hem nog wel aan haar laten zien
lvdv schreef:

. Daar aangekomen meteen parcours gaan verkennen en toen we 2 hindernissen gezien hadden en nog geen combinatie hadden langs zien komen vond ik het al enigzins vreemd. En ja hoor, iemand met de ambulance afgevoerd omdat ze bij de brug waren gevallen en een uur vertraging in starttijd. Echt heel vervelend voor iedereen die al op zijn paard zat en dan zo`n tijd moet wachten, ik was blij dat Pomp nog lekker in de trailer stond. En natuurlijk helemaal ontzettend vervelend voor het meisje wat afgevoerd werd (hopelijk is ze snel weer helemaal de oude!! beterschap als je dit leest).
. Thanks nummer 092, super aardig en sociaal enzo. Ook nog wat tips gevraagd van welke hindernissen wel en niet hoog en laag, hij adviseerde hindernis 2 laag te doen maar de brug gewoon te springen omdat de lage route niet veel makkelijker was. Dus nog een paar sprongetjes en we waren er klaar voor.
. Inmiddels twee combinaties ingehaald en nog steeds vol goed moed. Piano gaf ook kleine twijfel, vanuit een drafje en vooral goed kijken want er zou maar wat zijn wat je op het eerste oog niet ziet. Waterbak ook een kleine twijfel en via stilstand in een drafje er doorheen. Laatste hindernissen verder geen probleem en het startnummer na mij dus ook niet meer tegen gekomen, ja na de finish weer hihi.
en geen seconde spijt gehad van deze geweldige dag.
Heb toch wel een erg braaf paard bedenk ik me nu, was de 2e oefencross die ik reed en ze doet het toch maar even!