Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik heb gehoord dat de startlijsten al klaar zijn
Eejj schreef:Ik weet wel zeker dat het al vol is..Ik heb gehoord dat de startlijsten al klaar zijn

Met Sammy! Ik wil wel 70 springen (omdat als ze zeggen dat het 50 is zijn het alleen kruisjes
) Maar goed het zal mij net weer overkomen dat er toch wat stijltjes bij zitten. Sammy is ook nog heel onevaren en ik ga me zo schamen bij mijn proef (ik weet nu al dat dat heeel fout gaat) En de cross lijkt me zoooooo leuk!!
ipv alleen commentaar op internet geven... Gemiste kans; was met je ideeën en inbreng naar ons toe gekomen en we hadden er wat mee kunnen doen!
) in de weer om van deze jaarlijkse wedstrijd een succes te maken
Ik zal je berichtje als persoonlijke uitdaging opvatten Chantycom 
Die van mij heeft na afgelopen zaterdag 2 dagen nauwelijks kunnen lopen
maar het resultaat van wat ze gebouwd hadden mocht er wezen 
nu maak je me wel een beetje bang/benieuwd
''
Het sprincarcours binnen is idd steeds moeilijker geworden! leuk!
Volgensmij was het bij het wintercompetitie-springen ook een parcours met moeilijke bochten waar er behoorlijk veel de fout ingingen! toppie 
ojee waar moet ik daar bij denkenCitaat:Ik zal je berichtje als persoonlijke uitdaging opvatten Chantycom
Arm paard weet niet wat hem overkomt! Nog nooit een parcour gesprongen, boomstammetje springen kent ze dan nog net wel
) kan ik me dan ook gewoon afmelden voor het springen?
, maar dat kwam ook omdat ik veel te zenuwachtig was en daardoor het pacour vergat wat ik wel vaker doe!
) Van de cross zelf weet ik nog niet zo goed wat ik moet verwachten maar de meeste hindernissen zitten toch vast? (want sammy komt niet altijd goed uit) En hoe hoog wat er met de cross gesprongen? Ik kan niet wachten
Ik ga Sammy helemaal mooi maken voor de wedstrijd
manen kort me nieuwe dekje erop
Ik heb laatst met Sammy gesprongen en dat ging zo goed ik was heel blij! Omdat het de keren er voor wat minder was (heel erg minder
) De cros vind Sammy vast helemaal geweldig en ik ook
Sonja schreef:In de cross mag je ALTIJD de alternatieven pakken he, ongeacht hoe oud/ervaren je paard of jij bent, of je de lange cross rijdt of niet, het mag echt ALTIJD. Het enige wat het je kost is tijd. In principe zou je de cross dus kunnen winnen zonder iets gesprongen te hebben.
maar de praktijk heeft 't nog nooit laten zien want de alternatieven kosten alles bij elkaar aardig wat tijd en als je ze niet op de voorgeschreven manier neemt heb je behalve de extra tijd ook nog de strafpunten aan je broek 
?