Simmie schreef:Uitslagen staan er op!
Maar bij deze uitslagen kun je nog steeds niet zien waar je je strafpunten nou mee "verdiend" hebt
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Simmie schreef:Uitslagen staan er op!
. Leliaardje schreef:Simmie schreef:Uitslagen staan er op!
Maar bij deze uitslagen kun je nog steeds niet zien waar je je strafpunten nou mee "verdiend" hebt.

dat is banketstaaf zeg!marielle123 schreef:hee melanie misschien onvoldoende gekregen van de hindernis jury's? maar ik weet niet als je daar op wordt uitgesloten.. volgens mij is dat alleen voor je winstpunten..
ik had ook geluk bij 1 jury had ik allemaal 7ens en de andere jury een 5 en 4,nog wat stond ik gemiddeld net op een 6.. pfff echt geluk gehad..
en m'n filmpje op you tube is echt leuk dank je wel...!!
damour schreef:Bij de waterbak stonden 2 combi's dwars voor de insprong hindernis jury liet ze gewoon staan.
Ik reed door en ging via de zijkant,zoals die afgevlagt stond.Op de uitslag gedisk.had rechtdoor gemoeten maar dat was onmogelijk en volgens de rode vlag zoals die stond mocht dat.
de ander stond idd wel voor de insprong
damour schreef:Ik denk dat ik het wel weet.Per sec. dat je te laat binnenkomt behoor je te vermenigvuldigen met o,4 maar in Heino hebben ze per sec. 1 strafpunt aangehouden.
Ook bij ons ik heb er tegen geprostesteerd en het is toen recht gezet.Ik had evenveel strafsec. voor de tijd als degene die voor mij vertrok,ondanks dat die 2 min eerder was vertrokken.
Deze ruiter kon niet in de buurt van hindernis 1 komen werdt door de begeleider aan de teugels gepakt en rende naar hindernis 1 toe.Dat is toch echt uitsluiting maar in Heino niet daar wordt je niet voor gedisk..Degene die meer dan 3 weigeringen hadden mochten over het algemeen gewoon de cross uitrijden met als gevolg dat de achter op komende ruiters ontzettend gehinderd werden.
Bij de waterbak stonden 2 combi's dwars voor de insprong hindernis jury liet ze gewoon staan.
Ik reed door en ging via de zijkant,zoals die afgevlagt stond.Op de uitslag gedisk.had rechtdoor gemoeten maar dat was onmogelijk en volgens de rode vlag zoals die stond mocht dat.
Toen ik protest aantekende kreeg ik van de hindernisjury te horen dat ik veel te hard had gereden voordat hij wist was ik er al en kon hij de ruiters en de vlag niet meer verzettten.Of ik de volgende keer maar wat langzamer wou rijden.?????.Heb gewoon optimale tijd gereden.Het koste me wel een 3e plaats en 2 wp die nodig zijn om op het NK te starten.Met de TA was ook niet te praten werd er zo moe van .Het is gewoon jammer dat organisatie en hindernisjury's gewoon de reglementen niet kennen.Als ze zich daar in verdiepen dan voorkomen ze gewoon heel veel fouten in uitslagverwerking en irritaties bij de deelnmers.
damour schreef:damour schreef:Ik denk dat ik het wel weet.Per sec. dat je te laat binnenkomt behoor je te vermenigvuldigen met o,4 maar in Heino hebben ze per sec. 1 strafpunt aangehouden.
Ook bij ons ik heb er tegen geprostesteerd en het is toen recht gezet.Ik had evenveel strafsec. voor de tijd als degene die voor mij vertrok,ondanks dat die 2 min eerder was vertrokken.
Bij de waterbak stonden 2 combi's dwars voor de insprong hindernis jury liet ze gewoon staan.
Het ging ook allemaal zo snel ,Moon liep haar 2e cross en trok zo heerlijk op de hindernissen.Ik was superblij dat ze zo'n fijne cross had gelopen.Maar het eindresultaat was wel een domper.Ik dacht als ik niet rechtdoor kan dan maar er om heen door het water moet ze toch en volgens de vlag mocht het.Als ik was gaan stil staan was ze waarschijnlijk niet door het water gegaan omdat ze vorig jaar nog in een kudde liep vindt ze het wel gezellig in een groep en was dan vast niet meer het water ingegaan.